Alla inlägg under maj 2014

Av Camilla - 11 maj 2014 12:19

Jag har gått igenom en del jobbiga saker på sistone. Min tanke är att skriva om det här senare för att få det ur mig, men idag blir det inte. Idag blir det ett gäng bra låtar helt enkelt. Älskar musik!!



Älskar den här låten, dels för att det är George Harrsion men del för att min önskan nog alltid har  varit att ha en kille som tänker så här om mig. I got my mind set on you och verkligen kämpar för att få mig. Ja det är lite gammaldags tänkt men jag tycker även att det kan vara romantiskt att ha någon som kämpar för en. Sedan kan det ju även vara en vän, en familjemedlem osv men att ha någon som kämpar för en betyder mycke.





En annan bra låt, älskar den här filmen och den här låten. Var min favoritlåt när jag var ynngre också och det har inte ändrats :)



Min favorit humorgrupp :D Just den här låten går om och om igen när jag är hemma hos mamma och pappa.


Bästa gruppen och deras bästa framträdande enligt mig ! :D Åh helt fantastikt!!!


Idag blir en dag full med musik, ska även rensa min garderob, weeey vad kul :P





Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards