Alla inlägg under juni 2011

Av Camilla - 19 juni 2011 16:12

Då var man tilbaka här igen då! Haft lite svårt att blogga den senaste veckan då jag har varit i Grekland en vecka :), kommer en lite längre uppdatering om det senare! Nu blir det mest att uppdatera vad jag haft för mig i veckan sedan jag kom hem igen :)


I torsdags blev det fika på stan med Marie, mycket trevligt och tiden bara sprang iväg, väldigt kul att träffa henne igen :)


i fredags blev det lite slappande på dagen och på kvällen blev det att kolla film mer sara G, Kimpedimp och Krissla :), Blev att se Narinia del 3 och Harry Potter del 7.1 :D (längtar till nästa del  kommer på bio). Var en väldigt trevlig kväll :D


Igår (lördag), blev det ytterligare lite slappande, fixade ävemn lite inför sommarkurserna. På kvällen blev det filmtittande och pajätande med Kimpedimp. Såg på  16 blocks med Bruce Willis, den var helt okej, dock ganska seg på sina ställen. Måste även lyfta fram den extremt goda (hemmagjorda) rabarberpajen :D, mumma på den!


Idag har jag inte heller gjort så mycket, har varit på mb med mor min. Ikväll blir det iväg till syrran för lite mat och så ska jag visa lite Greklandbilder :)



Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards