Alla inlägg under januari 2010

Av Camilla - 27 januari 2010 17:58

Jaa, kan väl inte säga att detta är bästa dagen.. Har legat hemma och varit sjuk sen igår.. Igår mådde jag riktigt dåligt, så min dag bestod av sova och se film. Att vara magsjuk är ingen hit, blir ju inte bättre om man får feber också:P.. Men idag mår jag mycket bättre, ingen feber och har kunnat äte en del, iofs bara nyponsoppa,skorpor och rostebröd, men bättre än ingenting.. Så hoppas på att kunna gå ut i morgon för har verkligen haft tråkigt idag:(..


Nu blir det att forsätta vila lite



seee yaa

Av Camilla - 25 januari 2010 10:17

God morgon!.. Morgonen har varit relativt bra, vaknade dock klockan 7.30 av att jag hade ont i min tand, men jag tog en alvedon och somnade om och sov till 9.30:D Väldigt sköönt, känner att jag nu börjar återhämta mig från i onsdags:P haha..


Aja, vad händer idag då?

Först är tanken att jag ska orka dra mig upp ur soffan och dra mig ut på en promenad inom en snar framtid, sedan MÅSTE jag städa, kan inte ha det så här längre. Sedan blir det att åka på möte.. 


Måste bara tillägga att jag är extremt stolt över min lillasyster:).. Så kul när det går bra för henne:).. Det har hon verkligen förtjänat:).. En riktig stjärna.. Så där nu har jag skrytit klar för idag:P


Seee yaaa

Av Camilla - 24 januari 2010 23:32

Haft en mycjet trevlig dag, började med att man fick leka lite modell:).. Jag, Kim, T och I drog sedan och käkade lunch, mycket trevligt.. Sedan blev det hem och slappa lite i soffan, kollade på En natt på muséet sånu kan jag äntligen se 2an:P:D.. Vid 20 bar det iväg för att kolla på Trop Thunder, den var rätt seg i början men den hade absolut sina ljusa stunder;P...


Måste bara avsluta detta inlägg med att klaga lite.. Blir så trött på mig själv ibland, att jag aldrig lär mig.. Gör om samma misstag varenda gång:(.. Vilket gör att jag bara blir ledsen och besviken om och om igen.. Vet vad jag ska göra..


Aja nu ska jag sova, för i morgon blir det träna, städa lägenheten och gå på möte.. jippi.. NOT



see yaaa

Av Camilla - 23 januari 2010 23:08

Jaa då var snart helgen slut igen då, har haft en mycket bra helg hittills:).. Igår blev dte bla annat en hel del tävlingar på Coren och sedan utgång:).. Blev lite sneare än planerat,, men var nykter så klarade mig rätt bra ändå:P.. Idag har ja varit ute och gått i det fina vädret, sedan blev det att kolla när syrran lirade innebandy.. Sjukt duktig är hon:):D.. Sedan blev det hem till mamma och pappa och äta lite mat för att sedan åka hem och bara ta det lugnt och se film och äta fruktsallad, precis vad jag behövde.. Haft en väldigt hektisk vecka..kul men intensiv:)..


I morgon blir det sedan att åka och fotografera sig lite, ska bli kul:) Senare på kvällen blir det filmtajm:), ska bli kul.. Tänkte försöka städa lite melllan fotograferingen och filmen dock;P..aja nu ska jag iaf sova, väldigt trött


see yaaa



" I Just can't get you out of my head !"

Av Camilla - 19 januari 2010 21:10

Öj öj vad trött jag är.. Varit vaken sen 06.30 sedan har det varit full fart sen dess. Först skola 8-10, sen del del pluggande.. Åkte sedan upp på stan med Kim, köpte bla en pulka och leggins.. Blev sedan att köpa med sig lite mat från subway, åkte sedan till skolan och käkade innan det var dags för pulkaåkning:) Var riktigt kul, men nu är jag helt slut;P Nu blir det lite tv, har dock svårt att bestämma mig om jag ska se Huset vid sjön, väldigt bra film:D, eller so you think you can dance:P.. Men men ska iaf vila lite nu, full fart i morrn med:P



see yaaa

Av Camilla - 18 januari 2010 10:18

Då var det måndag igen då:(.. Lite tråkigt med tanke på att jag börjar en ny kurs idag så nu är det dags att börja plugga igen.. Hoppas motivationen kommer tillbaka snart:)..


Dagen har iaf startat bra:) Somnade 22.30 igår så det var hyfsat lätt att ta sig upp klockan 8 idag:).. Har lyckats tagit mig ut på en timmas promenad också, skönt att ha det gjort på morgonen då jag har skola idag..


Aja får se vad veckan har att erbjuda:), blir ju en del nollning, så man får ju umgås med trevligt folk:).. Nej nu ska jag fixa mat och hoppa in i duschen:)



seee yaaa

Av Camilla - 16 januari 2010 23:08

Var ju ett tag sen jag var inne här.. Haft fullt upp denna vecka, med en hel del skola, möte, nollning, lite party så inte haft tid eller lust att skriva:)..


Har iaf haft en mycket trevlig vecka:), nollningen har dragit i gång vilket är jätte kul:).. Sedan har avslutades kursen och vår lärare sa att alla var godkända så det känns bra:D..


Igår var en otroligt lyckad dag/kväll.. Började dagen med att åka upp på stan och ta en fika med Kimmen, drack en varsin hasselnötslatte, sjukt god var den:).. Sedan gjorde vi några ärenden innan vi gick och käkade på Subway, mumma.. Sedan bar det hem för att göra sig i ordning för att sedan dra på förfest.. Mycket roligt folk och roligt musikquiz:D.. Sedan blev det utgång och jag och Kimmen hamnade sedan på efterfest.. Kom inte i säng förrän 05:P..


Idag gick jag dock ändå upp 10, var duktig och gick ut och gick en timma, blev sedan en hel del slappande tills jag skulle iväg vid 18. Skulle iväg på födelsedagsfest hos torsten.. Hade mycket trevligt.. Men nu ska jag nog gå och sova är hur trött som helst..



seee yaaa

Av Camilla - 9 januari 2010 14:49

Ja då var det lördag igen.. Vaknade vid 11, sköönt emd sovmorgon, men nu är jag sådär segtrött:P..


Denna vecka har ändå varit soft, jag och Kim hann klar med vårat arbete i onsdags så nu är jag helt ledig i helgen vilket är sköönt:).. Ska ta tagi skolan igen på måndag:)..


Igår hade vi fadder kickoff och det var kul:) Många trevliga människor:)..


Annars har det väl inte hänt så mycket spännande denna vecka, sett en dle star wars då de gått på tv:).. Var mina favoritfilmer när jag var yngre och dom är fortfarande bra:D..


Nej nu ska jag göra mig i ordning och åka in till stan och käka och gå på bio med Marie:D så det ska bli kul..



seee yaaa

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards