Alla inlägg under november 2008

Av Camilla - 30 november 2008 21:31

Ja, måste säga att den här helgen har varit den bästa på länge:D,

 Har haft en otroligt jäkla bra helg:D

I fredags blev det som sagt först MB och sedan filmmys med K:). Lördagen blev det först lite pluggande vid 16 åkte jag till K :) Vi fixade i ordning oss och drog sedan till fadderfesten som våra kära nollor ordnat för oss:D Så jäkla kul var det:D, därefetr begav vi oss till Klaras, även där hade jag jätte kul:D, Sedan blev det att åka hem och sova på K soffa;D..


Idag gick jag la upp vid 11.30, åkte hem vid 16 för att snabbt fixa till mig och sedan åka och se när syrran spelade innebandymatch. Första vinsten på länge och syrrna gorde väl 4 mål, rätt stolt är man då;D;P..  Nu sitter jag här och ska snart se sportspegeln, hoppas Henke är med:D.. Hörde att han gjorde två ass igår:D yeees...


see yaa 

Av Camilla - 29 november 2008 12:11

Ja, usch vad skönt det var med sovmorgon i morse:D, göttans.. måste säga att denna vecka bra:)..

Igår var jag först på min vfu skola från 8-9 sedan iväg till universitetet för lektion mellan 10-12, käkade sedan lunch med K och åkte sedan till marieberg, blöev lite julklappshandling där, sedan iväg till IKEA, kollade lite saker inför flytten:), därefter åkte vi hem till K, blev bjuden på mat och sedan såg vi på spåret och pirates, mysig dag:D 


Idag är planen att jag ska plugga lite, sedan ska jag till Kim, och därefter drar vi iväg på Fadderfest:D, hoppas på en bra dag:D:D


see yaaa 

Av Camilla - 25 november 2008 18:11

Ja, trött som vanligt är jag, inget nytt nuförtiden;P


Var på vfu från 8-ca 15, åkte sedan hem och var hema i 40 min innan jag skulle tillbaka för att vara med på ett utvecklingssamtal, men det blev inställt, typiskt. men pratade lite med min handledare istället och kom nyss hem och om 50 min ska jag iväg och träna. Sen tänker jag nog kila raka vägen ner i sängen, tror ja behöver det. I morrn är det dags att hålla i lektion igen:)..


Längtar iaf till i morgon, för då ska ajg se supernatrual;P haha blivit lite förälskad i den serien måste jag medge;P:D 


aja, inte så intressant direkt, men mest jag som behöver skriva av mig, om den som vill får läsa.


seee yaa

Av Camilla - 24 november 2008 19:12

jaa då sitter man här igen och längater efter helg och det har bara gått en dag. Det är jätte kul på min VFU, men jag är så trött hela tiden och när jag kollar i kalendern så ser jag ingen ledig dag förrän vid jul, men missförtså mig rätt, jag tycker att det mesta är jätte kul, bara att orken inte alltid är med mig. :).. Så nu tänkte jag åka iväg till coop ett slag och sedan mysa ner mig i soffan och se slutet på Batman the dark knight..


see yaa


Av Camilla - 24 november 2008 18:27

You change your mind
Like a girl changes clothes
Yeah you, PMS
Like a bitch
I would know

And you always think
Always speak
Crypticly

I should know
That you're no good for me

Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up

You, You don't really want to stay, no
You, but you don't really want to go-o
You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down

We used to be
Just like twins
So in sync
The same energy
Now's a dead battery
Used to laugh bout nothing
Now your plain boring

I should know that
you're not gonna change

Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up

You, You don't really want to stay, no
You, but you don't really want to go-o
You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down

Someone call the doctor
Got a case of a love bi-polar
Stuck on a roller coaster
Can't get off this ride

You change your mind
Like a girl changes clothes

Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up

You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up

You, you don't really want to stay, no
You, but you don't really want to go-o
You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down

Av Camilla - 23 november 2008 12:22

Ja då var ännu en vecka snart över. Måste sga att den här veckan har varit bra på många sätt, men även väldigt intensiv:)..


Denna helg har iaf varit hur bar som helst:D.. Ifredags var jag först på VFU,skulle sedan ha tränat med K, men bidde inte så, så vi slappade lite istället. Sedan körde jag henne till stan och åkte till Lena och Mini coch såg Supernatrual försts säsongen. Så jäkla bra serie:D  Kom hem vid 03.30 ;P

Blev väckt vid 9.30;P vid 13hämtade jag upp Mini och vi åkte och såg några fler av snitt av Supernatrual hos Lena, sen iväg och hämta K. Åkte hem till mig fixade lite och åkte sedan till M och spelade lite spel och drack lite med henne  C och S. Mycket trevlig:D


Nu sitter jag här, ska snart gå ut på en promenad och i eftermiddag ska jag baka lussekatter med syrran, sen borde jag börja plugga:S, men får se hur det blir med den saken..


See yaaa

Av Camilla - 19 november 2008 15:38

Innan jag berättar om det tänkte jag klaga lite, ni som känner mig vet att jag gillar att göra det;P. Har så sjukt mycket att göra mer än hälften är dock frivilligt och kul, men ändå. Har knappt någon egen tid alls. Måste säga att jag längtar efter att kunna ligga i min säng till 14 på eftermiddagen:D, en sådan dag känns behövlig;P. Det hela blir ju inte oligare med tanke på att det är grått och trist hela tiden. Jag gillar inte november alls:/ meningslös månad enligt mig. Längtar efter december och tomten:D


:D Tänkte bara flika in en otroligt mycig sak. På sista lektionen idag så började klassen att öva luciasånger och samtidigt började det snöa, rätt myys på det.


Nä nu ska jag snart kila, måste bara plugga lite först;P naaajz


see yaaa 

  

Av Camilla - 18 november 2008 20:45

Okej, inte sett så mycket supernatrual, men snygg är han och vidoen är grym sköön:D:D enjoy

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards