Alla inlägg under juni 2009

Av Camilla - 30 juni 2009 17:31

Ännu en underbar sommar dag:D, me like.. Haer äntligen läst klart min bok nu:), den var hyfsad, inte alls lika bra som de andra, men när man väl kommit igenom de första 4 sidorna så var den faktiskt bra:P.. Förutom att ha läst klart min bok så har jag spelat minigolf med syrran och Johan, sedan blev det att åka och sola och bada:), och ikväll blir det Morden i Midsomer med Kim:) så ser ut att bli en fortsatt trevlig kväll:) Nej nu ska jag kila, ska laga lite mat :)


see yaa

Av Camilla - 29 juni 2009 16:31

Vaknade 7.30 i morse av värmen, var länge sen jag vaknade frivilligt 7.30:P Så då tänkte jag att jag lika gärna kunde ta en promenad innan det blev tokvarmt.. När jag bara gått en kort bit så ser jag en livs levande grävling tippa fram på vägen, snacka om att jag blev rädd.. Men tog mod till mig och sprang förbi;).. Sedan har jag haft en lugn och skön dag, inte blivit så mycket solande idag, mest varit inne och läst.. Har nämligen lovat Kim att läsa mycket, eftersom hon vill ha boken efter mig.. Boken jag talar om är "Så länge vi båda andas", den fjärde boken i twilightsagan.. började läsa den fäör ca 2 månader sen, men orkade inte läsa klart, tyckte inte alls den var bra, nu har jag väl ca 100 sidor kvar och nu börjar den bli bra:P haha..suck.. Nej nu ska jag väl göra nåt vettigt, kanske ta och spela spel med syrran och hennes kille eller så blir det att läsa lite till? aja får la se..


see yaaa

Av Camilla - 28 juni 2009 21:09

Ja jag tror att alla vet, även de som inte bryr sig, vet att Michael jackson är död. Måste säga att jag blev rätt chockad av nyheten.. Det har ju varit många spekulationer om Michael Jackson de senaste åren och de mesta har inte handlat om hans musik. Men man får säga vad man vill för sjunga och dansa det kan han, the kin of pop:D

Av Camilla - 28 juni 2009 17:00

Ja, då var det ett tag sen jag skrev igen.. Haft fullt upp skulle jag vilja säga..

I torsdags, åkte jag hem till min underbara vän Malin och umgicks med henne co Vea på eftermiddagen kvällen.. Sedan blev det hem till lägenheten och sova där:).. 

Fredagen blev en heldag med Kim, först åkte vi och solade och badade hela dagen och på kvällen gick vi på transformers 2:) mycket bra film, väldigt värd att se:)Mycket trevlig dag:D...

Lördagen började med att åka och bada med Fia, kul att få träffa henne igen efter hennes utomlandsvistelse:).. sedan på kvällen bar det iväg till Marie på förfest, jag och Kim hängde dock inte med ut den här gången:(.. Vi åkte hem till Kim och såg någon bruce Lee film, rätt kul måste jag säga:P haha

 Idag har det också blivit en dag på stranden med familjen, mycket trevligt och nu sitter jag här.. Ska forsätta att läsa på min bok, dags att läsa ut den nu..Och ikväll blir det grillning, har varit en riktit bra vecka:D me like.. 


see yaaaa

Av Camilla - 24 juni 2009 18:31

Sol idag igen:D yeey.. Idag har varie en riktig slappdag, åkte och badade med syrran på dagen, sedan har det blivit en del solande och läsnade:) snart klar med min bok "sista sommaren med dig", sedan ska jag fortsätta på den fjärde boken i Twilightsagan.. Läst ungefär hälften, men var för ca 2 månader sen:P.. men dags att lägga på ett kol  nu eftersom Kim snart vill låna den av mig:P..

Ikväll blir det att grilla med familjen, och att mysläsa lite i solstolen:).. Men först ska jag ta mig en promenad, nu är det inte lika varmt längre:) Älskar sommarkvällar:).. 


"I'm happy now, and I really want to move on, please let me!"


see yaa

Av Camilla - 23 juni 2009 20:51

Det är verkligen sommar när Morden i Midsomer drar i gång:).. Det ger en äkta sommarkänsla.. Haft en underbart skön dag i solen idag, är dock lite bränd nu, blir att sola ryggen i morgon:).. Nu sitter jag här och skriver lite medan Kim ser airlines någonting på femman, väldigt tråkigt.. , men snart börjar som sagt Morden i Midsomer..


seee yaaa 

Av Camilla - 23 juni 2009 14:55

Hoppas att sommaren är här för att stanna nu:), haft en väldigt soft dag hittills:), började dagen med en promenad, sedan blev det myysfrukost med syrran och lite bluewater high:), sedan har jag typ bott i solstolen, var tvungen och ta ett litet break nu, blev väldigt varmt där ute:P.. Blir att ta ett stort glas kallt vatten och sedan bege sig ut igen och fortsätta på min mycket bra bok:).. Ikväll blir det Morden i midsomer med Kim:D yeeey:).. Nej nu ska jag ut i värmen igen:)

seee yaaa

Av Camilla - 22 juni 2009 15:57

Skönt att vakna på morgonen och solen skiner utanför :) inga fel.. Började även dagen med en mysfrukost med syrran, bestående av en hallonsmoothie, fruktsallad och en rostmacka:) mumma.. Efter frukosten åkte jag och syrran till stan, hon inhandlade två böcker och jag en kalender, det blev även lite jordgubbar så till mellis blev det honungsmelon och jordgubbar, väldigt musigt måste jag säga:).. Har även hunnit med en promenad i detta fina sommarväder:D:D..


Kvällen igår var också väldigt mysig, grillade med familjen och sedan såg vi på mamma Mia:) mysfaktorn var hög:D, sedan beslöt jag mig för att sova kvar:).. 

Nu ska jag nog gå och se på Top model så får vi se vad som händer ikväll:)


seee yaaa

Ovido - Quiz & Flashcards