Alla inlägg under september 2011

Av Camilla - 14 september 2011 15:49

Idag har varit en riktig segdag, vaknade i morse av att jag var yr och mådde illa. Har därför inte blivit mycket gjoort idag. Lyckades ta mig ut på en promenad i 20 min i detta fina vädret, var riktigt skönt :). Mår även lite bättre nu :)


Vet att detta är ett ganska kort och ganska intesägande inlägg, men ganksa skönt att vara i gång och blogga igen ! Tänkte även bjuda på denna låt, är så otriligt härlig, blir väldigt glad när jag hör den!




Vill även avsluta inlägget med att säga att jag har en fantastisk släkt, en underbar familj och bästaste vännerna :)..


Av Camilla - 11 september 2011 14:31

10 år har gått..

Jag minns det som det var igår.

Jag kom hem från skolan, jag gick i 8an då. Jag satte mig i tv-rummet och slog på tvn. På 3an fick man  se hur ett plan störtade in i en byggnad, jag trodde att det var en trailer för en ny film. Tänkte inte mer på det och begav mig iväg för att åka till träningen. Där pratade alla om vad som hänt, det tog mig inte lång tid att förstå att det som jag tidigare sett på tvn var verklighet. Att två plan hade störtat in i world trade center. Det som hände är så hemskt att ord inte kan beskriva det.


Idag går mina tankar till de drabbade!


 




Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards