Alla inlägg under juli 2009

Av Camilla - 31 juli 2009 20:59

Ja, detta verkar inte ge med sig.. Febern hade kommit tillbaka i morse, såå har blivit mycket sovande och se film idag med.. Fast halsen gör inte lika ont idag som igår dock, tyvärr har hostan ökat och har extrem huvudvärk:S:/.. aja, så har ställt in alla planer denna helg:/, skulle ha gått på grillparty hos Bea, men orkade inte, bestämde med Kim att vi flyttar vår dag från lördag till söndag så blir en hel dag att vila i morrn också, då måste jag ju bli frisk till på söndag:).. Aja ska kila och kolla Gossip girl nu och tycka lite synd  om mig:).. 


seee yaaa

Av Camilla - 29 juli 2009 20:15

Ja bättre att bli sjuk nu än när skolan börjar igen.. Nu var det ett tag sen jag bloggade igen.. Ja det har iofs inte hänt mycket sen i lördags.. Men kan återge lite snabbt vad jag gjort dessa dagar för de som är intresserade:P..

söndags: blev en riktig slödag med Kim:).. mycket trevligt måste jag säga.. 

måndag: först blev det promenad på morgonen med Kim och på eftermiddagen blev det sighseeing i Chrilles hemby och även en snabb inblick i min lilla håla:).. Mådde inte så bra på kvällen.. 

Tisdag: Vaknade med halsont, 39-graders feber, huvudvärk och ont i kroppen. Den här dagen blev det att ligga och se på film/sova framför tvn.. 

Onsdag: Idag har jag ingen feber, dock fortfarande ont i halsen och huvudet så blev ytterligare en dag inomhus.. Blir nog en lugn dag i morgon också så att jag är frisk till helgen:):D.. 


Under dessa dagar har jag sett Harry potter filmerna 2,3 och påbörjat 4an.. Så ska bege mig neråt och se klart fyran:).. 


seee yaaa

Av Camilla - 25 juli 2009 14:53

Heelg, me like.. Denna vecka känns det verkligen att man har helg också.. har iofs bara jobbat 3 dagar, men det tar på en när man inte är van..

måndag: slappdag, gjorde inget vettigt alls..

tisdag, lunchade med Helen och ännu mer slappande.. 

onsdag: jobb 8-16.30 (sov 1 h denna natt, väldigt lång dag:P)

torsdag: jobb 6.30-15

fredag: jobb 10-17.30, sedan  bio med Kim.. såg nya harry Potter filmen, inte alls bra.. I alla fall inte om man läst böckerna.. 


Idag blir det att städa lite och sedan blir det nog utgång ikväll med Totti:D ska bli najz.. sedan får jag se vad morgondagen har att komma med:P blir iaf att se morden i midsomer med Kim på kvällen:)


seee yaaa

Av Camilla - 22 juli 2009 18:04

Nej detta är inte alls min dag.. Gick och la mig i hyfsad tid igår, (kl 23) för att jag skulle upp och jobba idag kl 8.. Somnar rätt snabbt, men vaknar sedan vid 01 igen.. och självklart kan jag inte somna upp, så jag är vaken från 01-06 då jag bestämmer mig för att jag lika gärna kan gå upp.. Vid 07.45 precis när jag ska dra ska jag bara hämta min matlåda och då faller självklart en burk med tomatsås ner och slår igolvet, har hänt så förut, utan skada men självklart går den i tusen bitar nu.. Hinner inte fixa det så åker till jobbet, på jobbet går det bra:D, men sen när jag ska åka hem, en halvtimma senare än väntat så kommer jag på när jag varit hemma i 5 min, fan jag har med mig jobbtelefonen i morrn, så det är bara att åka tillbaka med skiten.. så är äntligen hemma vid 17.30, äter lite snabbt och sedan är det dags att städa bort tomatsåsen med glas i:S, så nu är jag klar och nu blir det sängen ett par timmar iaf:S, blä på denna dagen..


see yaaa

Av Camilla - 19 juli 2009 18:49

Idag har det varit en riktig regmdag:) mys när man sitter inne och myser med en film.. Fick Kim att kolla på Bolt med mig, rätt gullig film måste jag säga:).. Nu sitter vi (hon) och ser Greek, en serie jag inte fattar.. Nej nu ska jag nog ta och vara lite social:)...


see yaaa 

Av Camilla - 19 juli 2009 09:54

Ja då var dte ett tag sen man satt här.. Varit borta en vecka med familjen i danmark.. har varit hur skönt som helst.. Har blivit en mängd utflykter och tro det eller ej en hel del badande:). Vi hittade några riktigt fina stränder :).. Den finaste var nog den som låg 10 min promenadväg från vår stuga.. Var hur skönt som helst att bara sitta på stranden och softa:)... Sedan blev det även en del minigolfspelande, kom på fjärde plats första omgången och trejde andra, så jag avancerade iaf:P.. Blev också en del sovande och kortspelande, inte ens ikortspel får man vinna:/.. ja inte ar jag tur i spel i varje fall;P.. Har även tvingat min familj att lyssna på Michael jacksons skiva kanske 5-6 gånger:P.. Är väl inne i en Michael Jackson period nu.. och favoriten är utan tvekan Heal the world, finaste låten:):D.. Varje gång jag ser videon får jag gåshud och börjar nästan gråta, riktigt fin:) 


Och idag blir det att träffa Kim:D.. Massa yes på den:D:D.. Ska gå och fixa en del nu:).. 


see yaaa

Av Camilla - 5 juli 2009 10:31

Denna helg har varit den bästa på länge:D.. Fredagen bjöd på film och supergod mat med Kim, mycket mysigt.. Vi såg på filmen eagle eye med Shia LaBeouf.. Helt okej film måste jag säga:D..

På lördagen blev det sedan att åka och spela äventyrsgolf på Gustafsvik medKim, Hanna och Jonatha, mycket trevligt:D:D.. På kvällen blev det sedan grillning med Kim, Malin, Vea, Sandra och Marie också det mycket trevligt:D.. Tack för en grym helg:D.. 

Idag blir det en slösöndag:), ska nog läsa lite i min bok:), sedan kan det tänkas att det blir en promenad senare idag:).. :D Nä nu ska jag nog fortsätta läsa.. 


seee yaaa

Av Camilla - 3 juli 2009 12:11

Måste säga att jag njuter av mina lediga veckor:).. Igår blev det en trevlig dag med min underbara Totti:), sedan blev det mumigst käk med familjen på kvällen.. Idag började jag dagen med att ta en promenad, riktigt sköönt:), sedan har jag även spelat tennis för första gången i år.. pappa försökte lära mig lite, är ju ingen Nadal om jag säger så:P haha.. Nu blir det nog att laga lite mat:) och ikväll blir det att umgås med Kim:):D yeey..


seee yaaa

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards