Alla inlägg under februari 2010

Av Camilla - 27 februari 2010 10:51

Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Blev inget pluggande, mådde nämligen inte speciellt bra.. Men efter lite sömn, en sen lunch på java och en stor kaffe så mådde jag myket bättre.. Sedan bar det iväg till Gävert. Var mycket trevligt:D, sedan bar det iväg ut.. Blev några glas vin och någon cider och nu mår jag som jag förtjänar..Rätt seg måste jag säga:) Men snart bär det iväg till subway med Kimmen och ikväll blir det utgång igen:) och i morgon ska jag föröska plugga lite, men har iofs måndag på mig också;P.. Haha...


seee yaa

Av Camilla - 24 februari 2010 23:09

Lilllördag igen då:P.. Idag blev det dock en lugn lilllördag då man ska upp på seminarium i morgon:P.. Men men, haft en väldigt trevlig kväll iaf;P såg nyss när svenskarna tog stafett guld.. Sjukt kul.. Speciellt kul tycker jag att det var att Södergren fick ett guld, med tanke på hans laganda under distansloppet:D.. Sen är ju Hellner för grym.. Han är lite av en favorit:D:D..


Dagen har annars varit bra överlag:).. Upp tidigt, fick för mig att ta en promenad i det fina vädret, sedan hem byta om och sedan ner till skolan för att läsa lite till inann jag skulle träffa studiegruppen. Efter det blev det en fika med syrran, väldigt msyigt måste jag säga:)..


Hoppas på en lika bra dag i morgon, bara jag får seminariet avklarat så:P:D.. Sedan får vi se vad eftermiddagen bjuder på, på kvällen blir det iaf biomys:)..


Nej nu ska ajg krypa till kojs, Tänkte dock bjuda på en skön låt innan jag somnar.. kan inte göra annat än att le när jag hör denna.. Det är ba å åk:D!!



see yaaa

Av Camilla - 22 februari 2010 19:28

Liten den känslan jag haft hela dagen, har varit väldgt glad hela dagen:P.. Gillar sådana dagar:).. Enda nackdelen var väl föreläsningen, fick väldigt ont i ryggen så var tvungen att springa ut från föreläsingssalen medan föreläsaren pratade.. Kände mig rätt ohysad, lite dåligt, men hade väldigt ont och kände att jag behövde resa på mig.. Annars har dagen varit bra.. Hann inte gå någon powerwalk idag, men gik till och från skolan ca 30 min och så gick jag  ca 30 min promenad med min underbara vän Nettish.. Så nu ska jag slöa lite;P se lite skidor och sedan sova, för i morgon ska jag försöka mig på en powerwalk om inte det söar för jäkla mycket..



Kan bara säga att jag redan längtar till helgen, ska bli sjukt kul och alltid när man längtar efter något kul så går allt så långsamt:P..


seee yaaa

Av Camilla - 19 februari 2010 10:25

:) Fredag idag då, sköönt att den här veckan är över.. Nu ska jag bara ta det lugnt ågra dagar innan nästa kurs börjar..

Idag blir det nog en promenad och massa sex and the city tittande:) och ikväll blir det nog party:D..


Ligger just nu och kollar på videon till we are the world:). Så grymt fin låt, ryser varenda gång jag hör den. Nu har de även gjort en ny version dedikerad till de i Haiti.. Den är väldigt fin:) Jag gillar dock den äldre versionen bättre, men det är för att jag tycker att de artisterna är sjukt mycket bättre.. stor kvalitetsskillnad på sången tycker jag.. Men båda är mycket bra:D:D



Versionen från 80-talet,



Versionen från 2010.


Tänkte även lägga upp en annan sjukt bra som följer detta tema och det är Do the know it is christmas vidoen som också gjordes för drygt 20 år sedan, 27 år sedan om jag inte minns fel. 


see yaaa

Av Camilla - 19 februari 2010 10:13

:) Fredag idag då, sköönt att den här veckan är över.. Nu ska jag bara ta det lugnt ågra dagar innan nästa kurs börjar..

Idag blir det nog en promenad och massa sex and the city tittande:) och ikväll blir det nog party:D..


Ligger just nu och kollar på videon till we are the world:). Så grymt fin låt, ryser varenda gång jag hör den. Nu har de även gjort en ny version dedikerad till de i Haiti.. Den är väldigt fin:) Jag gillar dock den äldre versionen bättre, men det är för att jag tycker att de artisterna är sjukt mycket bättre.. stor kvalitetsskillnad på sången tycker jag.. Men båda är mycket bra:D:D



Versionen från 80-talet,



Versionen från 2010.


Tänkte även lägga upp en annan sjukt bra som följer detta tema och det är Do the know it is christmas vidoen som också gjordes för drygt 20 år sedan, 27 år sedan om jag inte minns fel. 


see yaaa

Av Camilla - 15 februari 2010 21:47

Måndag igen då:/.. Denna vecka kommer inte att vara kul alls:S..

Denna dag började med en promenad, otroligt sköönt :).. Sedan bar det ner till uni för att plugga:S Ska skriva ett paper på 10-15 sidor till onsdag:S.. Satt iaf från 13-18 idag:) Rätt stolt, fick ihop 4 sidor.. I morgon blir det ytterligare en heldag, satsar på att bli i stort sett helt klar:).. På onsdag blir det förhoppningsvis att finslipa på arbetet och göra en redovisning, trsdag blir det att redovisa och sedan direkt till tandläkaren/ sjukhuset. Ska kolla tanden, vill ha bort den nu.. Fredag är jag dock ledig:). såå längtar diit!!


Nej nu ska jag se sporten, föna håret och sova, är riktigt trött..


see yaaa

Av Camilla - 13 februari 2010 08:27

LÖRDAG!!! yeeeah:P..


Innan jag berättar mina planer för dagen täkte jag ta lite om gårdagen. Blev först lite pluggande med Kim, sedan hem och göra mig i ordning för att sedan åka in till stan och gå på bio med mamma:).. Vi såg Valentine's day. Väldigt gullig film, absolut min typ av film:P.. Så där sliskigt romantisk på vissa ställen:P.. Väldigt mysigt att gå med mamma också, var väldigt längesen vi var på bio själva:) så det var myys. Jag älskar min mamma:)..


Vad händer idag då?

Blir nog en del shopping med bästaste Kimmen och ikväll blire PARTY:D.. blir att festa med bla  bästaste Totti ikväll, längsen vi gjorde det, så ska bli super kul:D:D.. Och självklart en massa annat sköönt folk:D:D..

Nej om man skulle göra sig i ordning nu;P..


see yaa

Av Camilla - 12 februari 2010 12:19

Då är det fredag igen:D.. Började dagen med en promenad, väldigt sköönt:).. Nu blir det snart att åka ner till skolan för att plugga lite med Kimmen:).. Sen ikväll blir det bio med mamma:) Vi ska se Valentines day:) Ska bli väldigt kul att få umgås lite med mamma:)..


I morgon blir det att shoppa lite med Kimmen, sedan blir det för förfest med Kimmen och Totti:D.. Därefter förfest och utgång:D Ska bli riktigt naajz:D..


Söndag: Blir en riktig slappdag:P:D..



see yaaa

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards