Alla inlägg under mars 2009

Av Camilla - 31 mars 2009 18:51

Ja då var det redan sista mars:).. Rätt sköönt att våren närmar sig, är så ofantligt trött på snö:S, så nu längtar jag efter vår, speciellt efter alla vårblommor:)


Idag är jag riktigt trött, jobbat från 8-17, sen direkt iväg på möte och nu sitter jag här, ska nog byta om till mysisdress och sätta mig framför tvn och mysa lite:).. Blir nog att gå och sova tidigt idag, skulle kunna sova nu, men att lägga sig innan 19 känns lite väl;P haha


see yaaa

Av Camilla - 30 mars 2009 20:53

Ja min helg blev väl inte så bra, blev sjuk natten mellan fredag och lördag, hade dock väldigt trevligt på festen:), det var n'r jag kom hen jag mådde dåligt.. Åkte hem till or och far på lördag dag och låg i soffan och såg massa disneyfilmer med syrran, även hon och mamma var sjuka.. Igår mådde jag bättre, var dock svag, men helt okej.. idag mår jag bättre:), trött eftersom jag nyss varit och jobbat idag:)..


Så nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite innan jag somnar, upp tidigt och jobba i morrn igen.. 



måste bara säga.. COME ON, orka med att det trasslar till sig


see yaaa

Av Camilla - 27 mars 2009 10:41

Ja detta är vad min helg består av;P... Ikväll blire fest:), ska bli riktigt najz, och i morgon ska jag se Supernatrual igen:) längesen, ska bli riktigt kul:)... 


Men innan det roliga kan börja, måste jag städa och diska och åka på lektion:S, inte alls kul, men sista lektionen på fem veckor, fett najz på den.. SÅ ska sätta i gång och diska och städa nu, för det kommer jag inte hinner/orka i morrn inna M och L kommer.. 


Så nu ska jag gå och diska och städa...


see yaaa

Av Camilla - 26 mars 2009 08:49

Nja vette 17;P.. Vaknade 7.30 i morse:S, Har kommit på att ju senare jag somnar desto tidigare vaknar jag.. Så nu sitter jag framför en film och har huvudvärk:S, ska nog äta lite frukost snart, sen blir det att bege sig till Malin för att slipa på vårat arbete.. Sen får jag se vad eftermiddagen erbjuder, blir nog att städa och diska och laga mat, ska ju ha folk här på lördag:).. Hoppas att jag hinner med det innan 11, men tvivlar på det, är riktigt seg idag.. 


see yaaa

Av Camilla - 25 mars 2009 19:18

Detta har varit en mycket bra dag:).. Började med att jag vakande 8, låg därefter och läste lite i Ljudet av ditt hjärta.. Sen blev det att åka till min VFU-skola och hälsa på lite, sedan blev det att åka hem äta och sedan åka och shoppa med Kim:), blev en vår jacka och en top idag:D... var en mycket trevlig eftermiddag, men brukar bli det med Kim:D.. Nu sitter jag här, och har nyss ätit en god kycklingsallad, sen ikväll blir det att se Grey's anatomy med Kim:D.. bästa stunden på dagen:).. men ska nog läsa lite i boken först:)



See yaaa

Av Camilla - 24 mars 2009 15:23

Ja då har jag läst ut denna underbara bok:).. Den var riktigt bra, dock inte likabra som första, men helt klart läsvärd..


Måste säga att jag blev riktigt glad när jag kom hem från Kim idag och såg att tredje boken kommit.. Så blir nog att börja att läsa den idag:)


Idag har jag varit duktig, varit hos Kim och pluggat med henne och Malin, så nu är vi i stort sett klara:)..  Därefter tog Kim och jag en kort promenad och nu sitter jag här och är lite seg.. Borde egentiligen inte vara trött, somnade vid 21 igår och vaknade vid 9 i morse så har ju iaf sovit ut.. 


Ska nog snart göra ett rycka och städa lite, sen blir det nog en sväng till Willys och ikväll kommer pappa förbi en sväng innan han ska på träning och sedan blir det att se Navy CIS med Kim:) 


see yaaa



Av Camilla - 21 mars 2009 13:39

då var det lördag:).. Tyvärr är det inte den bästa lördagen, mår inge vidare, kroppen är seg och huvudet gör ont.. Orkar inte ens läsa:S Så får se hur det blir idag:S.. Tråååk:S:S..Aja nu ska jag fortsätta kolla på min film, kanske sova lite:S.. Aja




see yaa



Av Camilla - 21 mars 2009 00:51

Ja du, den här dagen har varit en mycket bra dag.. Vaknade hemma hos mor och far vid 8.30 Skjutsade mamma till jobbet och sedan åkte jag hem. Gick ut och gick en långpromenad och läste lite i När jag hör din röst. Vid 13 åkte jag och hämtade syrran och vi åkte till marieberg och gick runt och hade en riktig mysig eftermddag. Min underbara syster hittade ett par snygga skor åt mig:D:D..yes på den.. Sen vid 16 var det att åka hem och göra sig i ordning för att sedan mlöta upp Hanna:).. Vi åkte in till stan och gick på spex.) HUr bra som helst verkligen glad att jag gick.. Sedan blev det att titta in på en korridorsfest:) och nu sitter jag här:) Mycket lyckad kväll..


I morgon ska ajg ta sovmorgon:D, sen blir det nog att städa,diska och läsa:P.. På kvällen blir det nog att umgås med Malin:D.. see yaaa


see yaa

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards