Alla inlägg under januari 2014

Av Camilla - 20 januari 2014 16:30

Tjoho! Lite av det jag har sagt att jag ska göra har jag gjort. Jag har varit ute och tagit en promenad och sedan har jag faktiskt börjat plocka i lägenheten :P Det är alltid något :) Nu sitter jag och väntar på rumskompisen så vi kan åka iväg och handla :). Och ikväll är det Paradise hotel igen ;). Fick min rumskompis ( som aldrig i livet skulle  se detta) att se detta, vet inte om jag borde vara nöjd eller inte ;). Nu täkte jag fortsätta läsa lite innan jag ska fortsätta städa.



Som vanligt tycker jag att det är roligt att se vad jag har skrivit om förut i bloggen, finns en kategori där jag kan se vad jag skrev om just den här dagen för flera år sedan och för 5 år sedan skrev jag om att jag såg Never Ending story väldigt mycket. Det är ganska komiskt för jag tror inte att jag har sett den sen dess. Älskar den filmen dock, det är nostalgi :)


Älskar fortfarande låten också :)


Så så mycket ändras tydligen inte på 5 år ;)


Får se om ajg känner på samma sätt när jag läser det här inlägget om ytterligare fem år ;)





Av Camilla - 20 januari 2014 10:28

Njaa, Morgonstund är inte min favoritstund på dagen ;). Vaknade 9 idag, men skulle gärna gå och lägga mig igen. Är riktigt riktigt trött idag. Var iväg med familjen igår och simmade och var i badhuset, det är fascinerande hur trött man blir av att bada ;). Somnade som en stock innan 23 och vaknade som sagt vid 9 idag och är fortfarande trött. Så kan säga att jag är ganska seg idag. Men har iaf en plan för dagen ;) Idag ska jag städa :), det behövs verkligen och så ska jag bege mig ut på en promenad :). Men innan det blir det en kopp kaffe och läsa lite :).


Måste lägga upp en ny låt som jag lyssnar mycket på nu.


Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards