Alla inlägg under december 2010

Av Camilla - 7 december 2010 12:34

Dåligt med uppdaternade på den här fronten, men har haft väldigt mycket annat att göra under en tid nu.. Känner att jag kommer alltmer i fas, har blivit en hel del pluggande och jobbande ett tag nu.. . Så nu kan jag återgå till att skriva lite här..


Tänkte försöka att uppdatera lite vad jag har haft för mig :), så ni som inte bryr er om vad jag har gjort kan lsuta läsa nu :P

Jag har inte bara jobbat och pluggat, har även hunnit med att roa mig lite också..

I sölndags var jag hos lillsyrran och Johan och julbakade, blev rockyroad och lussebullar.. Sedan kom mamma och pappa på julfika, var väldigt mysigt!

Har fått umgås med världens bästa Totti, hade filmkväll då vi såg Dear John och The last song och åt massa gott :), var super mysigt och filmerna var riktigt bra.

Umgåtts med världens bästa sälgäng ! tog bland annat en tripp tillbaka till 90-talet!, väldigt rolig kväll. Har även blivit en del singstarssjungande och SÄLskapsspelande :)

Har även varit på nya Harry Potter filmen med Kimmy och Torsten, den var riktigt bra, hade inte så höga förväntningar då jag inte har tyckt om de andra filmerna men gillade denna skarpt :)


Ja, det var lite av det jag har haft för mig, nu blir det att fortsätta plugga så att jag fortästter att hålla mig i fas :), sedan kanske jag ska städa det sista, har iaf fått upp en dle julpynt nu :D,  Ikväll blir det slumberparty med två av mina favoritjejer :)


seee yaaa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards