Alla inlägg under augusti 2009

Av Camilla - 23 augusti 2009 19:46

K"Kräftskivan" igår var mycket lyckad:).. god mat och trevliga männsikor så man kan säga att jag har haft en bra helg:).. Idag har jag varit väldigt duktig, gick upp 6.45 idag och tvättade mellan 7-10:) och sedan har jag storstädat lägenheten, tog rätt låmng tid, men lätt värt det nu är det super fint :D.. väldigt nöjd över mig själv, är dock extremt trött redan klockan 20, så blir nog att gå och lägga sig i soffan och somna till svensson svensson, fungerade ju igår så:P haha



see yaaa

Av Camilla - 22 augusti 2009 18:06

aha känner att jag börjar många inlägg med "Nu var det ett tag sen", men men.. Gillar mina små uppdateringar över vecka så:P haha..Ska se om jag kommer ihåg vad jag gjort sen jag skrev senast:P


Lördag: Blev en slappdag och sedan blev det att luncha med mamma, på kvällen bakade vi ost och bacon paj och såg Jagad, mycket trevlig kväll:)..

Söndag: Hade en slappardag med Kim, såg film och åt massa gott:)..

måndag:) Började dagen med promenad, sedan blev det frukost med Kim medan vi såg på smallville.. Vi ska försöka att göra detta till en vardagsrutin:) skönt att komma upp och gå.. 

Tisdag: Först blev det promenad sedan iväg en sväng till tandläkaren, visdomstanden krånglar näligen fortfarande så fick en tid av tandläkaren, så nu ska den ut, rätt nervös:/.. Sedan blev det att planera lite Hanna, Kim och Marie..

Onsdag: Mådde inte så bra diag, helt slut i kroppen oc så spökade tanden.. blev en slappardag, sköönt med det ibland..

torsdag:Idag bar det av till Stockholm, fick åka med pappa:).. Träffade min underbara och äldsta kompis:).. var så kul att träffa henne igen,inte sett henne sen i julas.. hon är en av mina äldsta och bästaste vänner, så det är jobbigt att inte kunna träffa henne så ofta, men jag vet att hon alltid finns där:) 

fredag:  Hade en hel del att uträtt idag, skulle hämta tröjor och fixaen del på marieberg med Kim, därfeter blev det att åka hem till Hovsta och äta mat med mamma och pappa.. Sedan bar det iväg till Brickebacken förlite fest,därefter drog vi til BB och hängde med en massa schysst folk och sen gick jag och Malin hem med Kim och Chrille och åt mackor där:)

Lördag: Bakis dag;P.. slappat en del, skulle ha sädat idag, men samtidigt skulle jag inte ut i morgon så ska ta det lugnt i dag och så blir det storstädning och tvättning i morgon.. nej nu ska jag kila, ska iväg på en liten "kräftskiva" typ hos Kim och Chrille med annat sköönt folk:)..

seee yaaa

Av Camilla - 14 augusti 2009 22:07

Ja då var det ett tag sen man var här då.. Har dock verkligen inte haft en möjlighet att vara här inne. Ska göra en snabb uppdatering om vad jag haft för mig;P

lördag: åkte till Nora och badade med Kim och på kvällen blev det att umgås med Malin:D.. Mycket trevlig dag/kväll:).. 

söndag: Bar det iväg på kryssningen till Åbo med erica, Malin och Kim.. Var väldigt trevligt:)..lite seg när man kom hem sen..

måndag: fortfarande på kryssning kom hem sent på kvällen.. 

Tisdag: åt frukost med Kim, mycket mysigt.. sedan blev det att umgås med syrran, såg film (wathman, as dålig btw såg inte ens hela) och åt fruktsallad.. :D.. Riktig mysdag..

Onsdag: Bar det iväg på roadtrip med Hanna och Kim..  Åkte först och shoppade lite, besökte sedan min faster inann vi åkte för att övernatta hos min andra faster..

Torsdag: blev en liten roadtrip:)

Fredag.. Idag blev det en heldags badande:) Mycket trevlig resa med trevligt ällskap..


Ja det var det, nu ska jag gå och lägga mig och sova, helt slut


see yaaa


Av Camilla - 7 augusti 2009 23:59

Eller snart är det den 8 augusti, men har inte gått och lagt mig än så jag anser att det fortfarande är den 7 augusti.. Haft en mycket trevlig kväll idag, blev först en runda på stan med Kim och Hanna.. Shoppade faktiskt lite idag, trots värmen:P.. Sedan blev det ys hemma hos Hanna, satt ute och spelade kort, åt gott och bara snackade, väldigt mysigt:)..I morgon blir det förhoppningsvis sol och bad, om vädret tillåter och på kvällen ska jag umgås med min vän Malin:D:D


see yaaa

Av Camilla - 6 augusti 2009 22:24

:) har varit en mycket bra dag idag:) Vaknade upp hemma, såg tv åt lite frukost åkte sedan hem till lägenheten:).. Fixade mig i ordnig och åkte sedan ill Kim, där jag blev bjuden på mat:) Hon är en grym kock min vän:).. mumsigt var det.. Sedan drog vi till stan, försökte hitta lite kläder till nollningen, var extremt varmt ute, så vi blev rätt trötta.. Har dessutom knappt varit ute sen jag blev sjuk så det tog på krafterna:P.. Men skönt att vara ute och röra på sig igen:).. Sedan återvände vi hem till hennes lägenhet och bara slappade och såg tv resten av kvällen, grymt skönt ibland måste jag säga, visst jag är trött på själva slappandet, men i rätt sällskap är det mycket trevligt.. I morgon funderar jag på om jag faktiskt ska fixa och städa i lägenheten, nog dags för det.. Sedan på kvällen kommer min underbara vän Hanna hem, så ska umgås lite medhenne och förhoppningsvis Kim:).. Nej nu ska jag bädda ner mig och se lite film innan jag somnar.. Jag konstaterade idag att jag har mycket att se fram emot den närmaste tiden:):D.. Ska bli så himla kul..:)..


see yaaa

Av Camilla - 4 augusti 2009 20:07

Ja då satt man här igen då:P.. Igår var första gången på en vecka som jag var utanför mammas och pappas hus:).. Flyttade hem när jag var sjuk, blir lite ynklig då:P.. Umgicks hela dagen med Kim igår, hon är för bra hon:D.. Idag har jag vilat och varit på vård centralen, visade sig att jag har ögonfluss:S, så fick droppar som jag ska ha i två gånger per dag.. usch och fy för ögondroppar, jag får hälften utanför:S.. :P.. Aja, känns iaf skönt att få något mot det, borde bli frisk snart nu:).. I morgon blir det nog också en slappdag, kanske ska städa lägenheten, annars blir det nog lite tv-spel i morgon:P.. Nu är det klart, att det blir kryssning också, ska bli riktigt kul:D:D..


seee yaaa 

Av Camilla - 1 augusti 2009 12:03

Börjar bli hemskt uttråkad, känner mig nämligen riktigt frisk idag, så känns lite segt att vara "instängd" ytterligare en dag:S.. Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med, så trött att se på film, dessutom har jag sett de filmer som är värda att se... Så därför sitter jag här, och har ingen aning om vad jag ska hitta på:/.. Kanske ska läsa harry Potter 5 för andra gången? aja.. får väl se vad jag hittar på för något kul.. :p..  funderar på om jag kanske ska chocka familjen och laga mat idag.... aja som sagt så hittar jag väl på något att göra..


see yaa

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards