Alla inlägg under juli 2010

Av Camilla - 31 juli 2010 20:04

Ja blev en tripp till IKEA med mamma och pappa, kom hem med lite nya saker till min lägenhet, nu börjar jag verkligen trivas här:D..

Sedan åkte vi hem till mamma och pappa och pappa lagade ugnsbakad lax med dillpotatis, väldigt gott var det, fick tom en matlåda med mig:D..

Skulle ju varit med Totti idag men så blev det inte.. så nu ska jag iväg till Malin och co och sen får vi se vart kvällen leder oss:).. så nu ska jag byta om lite så ska jag kila:)..


see yaaa

Av Camilla - 31 juli 2010 13:06

Väldigt nöjd över mig själv att jag kom iväg:) och nu känns det sådär sjukt skönt och så man känner sig väldigt nöjd:D.. JAg har insett att det jag uppskattar mest med träningen det är känlan efteråt och så tycker jag vägen hem är helt underbar, då går man bara och njuter:D.. sjukt sköönt:D.. Idag fick jag även se so you think you can dance när jag körde crosstrainern så det gjorde det hela lite enklare:).. nej nu blir det att hoppa in i duschen och sen blir det att åka en tripp till IKEA och sen blir det nog att plugga lite med Malin och ikväll ska ajg umgås med Totti:):D..


En väldigt mysig låt:D:D .. Helt kär i den:)



see yaa..

Av Camilla - 31 juli 2010 11:03

känner mig mycket piggare idag:).. :D Skönt att somna innan 00:D:D..

Blev dock ingen disneyfilm för mig igår;P.. Gick över till Malin istället och spelade kort med henne, Lotta och Sara, tror det hette 500:) Kul var det iaf:).. Sen gick jag hem och la mig och somnade typ på en gång:).. Sedan sov man ju till 9.30  i morse också:P.. Nu sitter jag och ska få mig själv att ta mig till gymmet en stund:)..

ikväll blir det att umgås med världens bästa Totti:)..


nej nu ska jag dra mig iväg


seee yaaaa

Av Camilla - 30 juli 2010 19:36

Efter mycket om och men så lyckades jag ta mig ut på en promenad på 30 min, usch vad seg jag är:P.. hann även följa Malin till vc, den stackaren har nageltrång igen så hon var tvungen att operera bort en bit av nageln:S.. Hoppas hon blir bättre snart:)..

Skulle varit med Marie på kvällen men blev tyvärr inte så, så då åkte jag och köpte kinamat. Varit sugen på det länge så nu gjorde ag slag i saken och köpte det:).. Suttit och kollat lite Beverly Hills...

Nej nu ska jag nog och och lägga mig i soffan och se Oliver och gänget, nämligen lånat fem disneyfilmer från Kimmen så blir nog en del disney nu:D

seee yaaa

Av Camilla - 30 juli 2010 12:27

Somnade inte förrän 02 igår och så var det bara att pallra sig upp kl 07 i morse:S.. skulle iväg och ta bort mina stygn:).. Som tur är så följde mamma med mig:D.. Hon är väldigt bra min mamma <3:).. Sen åkte jag hem till fräldrarna och åt frukost och sedan hem till lägenheten med tanken att somna om, men självklart kan jag inte somna om, så nu sitter jag här kl 12.30 och är lika trött och kan inte sova.. Men ska nog gå och försöka igen, behöver verkligen sova lite, sen är tanken att jag ska hinna plugga lite och ta en promenad och ikväll blir det att umgås med Marie, se lite film och umgås lite innan hon drar till nordligare breddgrader:).. Nej nu ska jag föröska sova lite:)..


seee yaaa

Av Camilla - 30 juli 2010 00:06

Jag är verkligen värdelös på att komma på bra rubriker till mina inlägg:P haha..

Aja, haft en riktigt bra dag idag:).. Blev en del städande och så hann jag spela lite mario cart med syrran:):D riktigt kul:).. sen blev det att käka lunch med syrran hemma hos mig innan vi drog till mb.. Åkte sedan hem och gick och gymmade ett slag:), blev bara styrka men rätt nöjd ändå:D.. Sen blev det att städa lite till innanaj ag drog på bio med kimmen, Sara och Totti.. Hahah jag och Kim hackade lite på filmen, lite vår grej;P vi hade kul, vet inte om de andra hade det.. :P..

aja nu blir det att sova, dags att ta bort styngnen i morgon:)..


see yaaa

Av Camilla - 29 juli 2010 12:11

Ja detta är min dag i det stora hela:P.. Nu när det väl regnar så är det väl dags att städa lite:S, sen blir det att luncha med pappa och syrran och sedan en tripp till MB med syrran, sedan hem till lägenheten och plugga innan det blir att gymma med Malin:D och dagen avslutas med att se Eclipse med Kimmen, Totti och Sara G:).. Så är väl dags att sätta i gång med det tråkiga så det roliga kan börja:)..


see yaaa

Av Camilla - 28 juli 2010 14:40

Okej, det kanske är att överdriva lite, men har haft jätte svårt att somna några kvällar nu:S.. Även fast jag är sjukt trött så kan jag inte somna, väldigt irreterande..

Så nu har jag fått klaga lite:P

Idag har varit en rätt effektiv dag hittills, varit och fixat mitt pass och sedan åkte jag och syrran till ÖB och handlade lite och sedan åkte vi och handlade färg och har målat massa idag med, har nu tagit en lunchpaus men snart är det påt igen och sen ska ajg ägna min eftermiddag till att plugga lite och förhoppnigsvis hinner jag med en promenad:D..

Nej nu ska jag börja måla igen så man blir klar med skiten:P..


see yaaa

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards