Alla inlägg under februari 2008

Av Camilla - 29 februari 2008 14:38

Lite sammanfattning vad som hänt den här veckan, var ju ett tag sen man skrev här;)


Denna vecka har jag:

Börjart skolan igen, redan haft första redovisningen.

Tränat innebandy

Promenerat

pluggat lite till.


Så har min vecka sett ut, inte den mest intressanta vecka kan man ju lugnt säga. Men måste säga att det har varit en mycket bra vecka med några undantag;).


Så vad händer idag då? Jo nu blir det lite mer pluggande och sedan blir det träning:D:Doch ikväll blir det nog let's dance eller film och bara softa:D:D


ska bli sköönt, får se om jag hinner skriva något i helgen annars får ni ha en superhelg allihopa:D


see yaaa 

Av Camilla - 25 februari 2008 13:54

Idag gick jag upp klockan 7.45 Idag ska jag nämligen återuppta min studier igen så var i skolan från 10-13, skulle egentligen vara där till 15 men vi sköt upp lunchen. Så nu tänkte jag plugga lite, hoppas tom kunna bli klar med uppgiften som vi har till på onsdag sen blir det om jag hinner sova lite eller se på tv för att sen åka och träna innebandy i 2½timme;) men kul är det:D:D


see yaaa:D  

Av Camilla - 24 februari 2008 13:51

Rätt trött efter gårdagen måste jag erkänna, blev ju rätt sent så idag har det blivit lite tv spel och filtittande. Sen bar det iväg för att se när syrran spelade innebandy, en mycket viktig match, som dem vann med 2-1, 2-1 målet kom när det var 3 minuter kvar av sista perioden. Men en mycket trevlig dag.:D



seee yaaa 

Av Camilla - 23 februari 2008 13:53

Jaha då var det rätt så änge sen man satte sig här och skrev, men men har haft rätt mycket att göra.. Idag blev det slapp/uppladdning på fm för senare bar det iväg och spela match i Kumlahallen mot ÖSK, tyvärr blev det förlust med 3-1 oc det gick inte direkt bra för mig heller:S Sen åkte jag hem käkade och sedan iväg till Malin för att "se" melodifestivalen, men vi snackade mest och bidragen var inte så bra. Det enda vi såg hela numret av var Björn Gustavsson;) Sena så hjälpte Malin mig eller höll mig sällskap när jag klarade KH;). sen vid 02 så bar det iväg hemåt igen:D


see yaaa 

Av Camilla - 19 februari 2008 21:00

Vaknade vid 8. Idag har varit en riktigt trötter och lite sorglig dag. Min sista dag på förskolan:S, såå det kändes väldigt tomt och tråkigt att inte få komma tillbaka:(.  Sen gick jag hem och diskade och städade och lagade mat. sen gick jag iväg och klippte och slingade håret. Tog för 17 nästan 1.45 minuter:S, hade ju för 17 trä smak i baken efteråt. Sen har det blivit att ta det lugnt och ladda för i morgon är det match som gäller. Men nu tänkte jag ta lov på riktigt och vila upp mig innan allvaret börjar igen.


See yaaa:D  

Av Camilla - 18 februari 2008 20:54

Jaha då var helgen slut igen då, tänkte lite kort sammanfatta helgen som varit.


fredag: städade huset, handlade, tränade och sedan fest med Linda. Vi hann även med lite singstar och filmtittande. 


Lördag: Em riktig slapp förmiddag, sedan stod jag och diskade en lång stund, för vår diskmaskin har nämligen gått sönder, sedan lagade jag lasange och när syrran kom hemså käkade vi lite och såg på melodifestivalen och såg på se upp för dårarna. Den var faktiskt helt okej.  Men måste bara tillägga hur grym är int Björn Gustavsson? Den yngre varainten alltså;).. han gör ju melodifestivalen värd att se på. För hur oseriöst är det inte i år?:S, Nä fy, inte mycket som var bra om jag får säga så. Den låt som var bäst så var det Sanna Nielsens.. 


Söndag: Lite diskande och städande på förmiddagen även en hel del slappande med syrran, såg lite one tree hill:D. Sen på kvällen kom Malin och Marie och vi såg på singing bee och spelade lite PS2:D


Där har ni min helg gott folk:D

see yaaa:D 

Av Camilla - 13 februari 2008 11:09

Har haft två lediga dagar nu, igår och idag, tänkte vandra iväg i morrn. sedan börjar jag ju skolan igen om knappt 2 veckor vilket känns väldigt konsitgt. Idag hade jag tänkt fixa en del i mitt rum och sen ikväl blir det träning:D:D yeeah. Igår var en skön dag, tog det lugnt, tog en lång promenad lagade lite mat och plockade lite, skönt att ha sådana dagar ibland eftersom helgerna oftast upptas av innebandy. Men denna helg är spelledigt, får se vad jag hittar på då:D, på fredag blir det nog iaf fest, sen vet jag inte, men rätt skönt att inte ha för mycket inplanerat. Får se vad framtiden visar.


See yaaa :D 

Av Camilla - 11 februari 2008 15:17

Idag är en riktig tröttdag, kan knappt hålla ögonen öppna och ändå har jag sovit i 8 timmar, har även varit ute i solen och varit förbi på jobbet ett tag. Nu sitter jag här och skriver lite i bloggen, har inte hunnit skriva något i helgen så tänkte sammanfatta den lite.


Fredag: Ledig dag, slappdag, match på kvällen, vinst med 6-0, otroligt skönt. 

Lördag: Slapp på förmiddagen, match på eftermiddagen och sedan meldoifestivalen med Malin. Den som var bäst på melodifestivalen var lugn Björn Gustafsson och han kunde man ju inte rösta på:S.

Söndag: Slapp på förmiddagen, sedan kolla nä syrran spelade match sedan trevlig middag i form av lax och potatis och sås, me like och sedan en hel del filmkollande.


Dessutom gick ju Susanna Kallur och slog världsrekord inomhus igår. För grym måste jag säga


see yaa:D  

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards