Alla inlägg under maj 2008

Av Camilla - 15 maj 2008 23:07

nejmen godagens, länge sen jag var här inne och skrev nu:$, har dock haft fullt upp med i mitt liv, här är lite uppdatering avdet viktigaste..

- haft första salstentan (pluggade skapligt mycket och klarade godkänt:D)

- varit på 25 års fest hos två av mina gamla lagkompisar

- testat på softboll

- börjat träna lite fotboll igen, dock bara 2 ggr min knä är inte så haj på det

 -gått en hel del promenader med Malin:D

- fått träffa kin 08a:D:D

- Träffat Totti (inte riktiga fotbollsspelaren;), som var hemma från Italien

- haft singstarkväll med Marie, Daniel och Patrik

- grillat en hel del, me like. 

- läst mycket böcker (pga skolan. mycket barn och ungdomsböcker)

- hälsat på dagis  igen:)


Ja det var en liten uppdatering, ingen dag för dag uppdateringhär inte, det orkar jag inte. Idag har jag iaf varit i skolan och läst, varit på bibblan, tagit en promenad med mamma i regnet och softat en hel del:)..


I morrn blir det att åka till skolan på fm, sen blir det väl hem och se talang på kvällen, sen får vi se vad som händer i helgen:)


See yaaa  

Av Camilla - 1 maj 2008 17:49

haha, jaa jag kanske överdriver lite, men jag är rätt trött ändå måse jag säga;) haha.. hade i alla fall väldigt trevligt igår, först blev det lite mat hos Lena, och jag fick smaka på hennes kända kycklinggryta, mums var det. Sen gick vi till stan och såg majbrasan och fyrverkerier, sedan blev det att gå hem till Lena igen för lite ost och kex och frukttallrik och se på Guldkompassen, det var en invecklad historia.. haha.. sen åkte jag och Malin hem och sov hos henne, såg lite Xena, gick på tv, haha det första avsnittet jag såg, så nu har jag lånat hela första säsongen av Malin, har redan sett två avsnitt, rätt bra måste jag säga. Aja nu sitter jag här och är lite halvt nervös, ska iväg och träna fotboll igen efter 5år:S, har inte ens några benskydd kvar, skorna passar dock fortfarande. Får se hur det går, men om man lägger till mitt uppehåll från innebandyträningarna på 5 veckor så räknar jag med fiasko, kanske skriver lite om det här senare, ;) så nu ska jag och mamma i alla fall åka och köpa benskydd om det finns nåt öppet idag, vi får se..


see yaaa 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards