Alla inlägg under oktober 2008

Av Camilla - 30 oktober 2008 14:27

Ja, jag hann eller orkade inte skriva mer igår;P.. satt och läste i stort sätt hela kvällen.. roligt värre;P. haft seminarium idag 9-11, förutom det är jag as trött, sovit 4 timmar i natt;P.. ska snart läsa klart det vi har till i morgon, har väl ca 40 sidor kvar:) Sen ikväll blir det att träna med K, även om jag inte mår 100 så har jag inte tränat på 2 dagar nu:S, längtar dock ävldigt mycket efter sängen.


Vad händer i morrn då? Jo först har jag seminarium från 9-12:S, as segt, sen ska jag ch K förmodligen gymma och på kvällen ska jag på haloweenfest hos M:), hoppas bara att jag hinner handla lite för min kostym, inte så avancerad dock;P.  :) naajz


see yaa 

Av Camilla - 29 oktober 2008 17:27

Ja det är vad jag borde göra, har en bok som jag ska läsa ut till på fredag eller till i morgon för sen ska Ki ha den, sen har jag en annan bok som ska läsas till i morrn:/ och jag har läst 60 sidor, har bara 200 sidor kvar. Någon som tror att jag kommer hinna? Så därför blir det ett kort meddelande nu, för nu ska jag gå ner och koka kaffe och sen läsa utav bara h...., återkommer och skriver lite längre senare:D..


see yaa

Real sugar 

Av Camilla - 28 oktober 2008 22:37

Jupp, kors i taket, två inlägg på raken;P haha.. jaa tänkte faktiskt försöka att skriva lite oftare iaf:).. Idag har jag varit i skolan på seminarium i 3 timmar och sedan umgåtts med K, blev bjuden på mat, inga fel:) mums.. Sedan blev det lite kollande på massa tv-serier, bland annat vänner, hur underbar är inte den serien:):D.. älskar den.. Nä nu är det ävl snart dags för sängen, ska upp och plugga i morrn:/ och även luncha med K.. Just det har faktiskt sett Fredrik och Filip irl idag:D.. haha coolisch..


see yaaa 

Av Camilla - 27 oktober 2008 21:01

K'nner ett behov att få skriva av mig lite.. Ja hur ser livet ut för mig nu då? Nyss avslutat en fem veckors VFU period, måste säga att jag trivdes grymt bra där:D.. I morgon ska jag lämna in ett paper på 8-10 sidor, är snart klar ska bara bearbeta det lite.. Idag har dock inte varit världens bästa dag, blev inte så mycket plugg som jag ville:/, suttit och spelat lite tv-spel och sedan försökte jag träna, var dock bara med i ca 45 min, sen pallade jag inte.. har sjukt ont i mina öronen, haft det i ca 2 dagar så ska väl ringa vårdcentralen i morrn så få vi se:). Nu tänkte jag väl försöka göra klart arbetet;P haha se om jag kan ta mig sälv i kragen;)..


Måste bara kommentera helgen:) den var kanon. Först mys med familjen på fredagen med lite film:), sen på lördagen såg jag när syrran spelade match och sedan blev det kina muren med luppare och utgång, sjukt rolig kväll:) måste göras om. 


Söndagen behöver vi inte tala om:P..

Men nu är jag iaf i gång och skriver igen, :)


see yaaa 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards