Alla inlägg under december 2009

Av Camilla - 30 december 2009 00:38

Jag vet att det egentiligen är den 30 nu, men jag byter inte dag förrän jag gått och lagt mig:P..

Haft en mycket bra dag, började med en sovmorgon, behövdes:), sedan blev det att dega lite i soffan innan jag åkte iväg och lunchade med pappa och syrran:D Väldigt mys.. sedan blev det att handla lite och hämta lite saker från mamma och pappa...


På eftermiddagen åkte jag till Marie:), såg hennes nya lägenhet och vi bakade även börd, väldigt gott måste jag säga:D mumma.. Var mycket trevligt:D..


Nu ska jag se klart music and lyrics och sedan gå och sova, ska upp tidigt i morgon för att handla inför nyår:).. sen i morgon kväll blir det bio med Kimmen, ska se avtar ska bli kul:D


see yaaa

Av Camilla - 29 december 2009 00:04

Det är vad jag har gjort idag:P.. Blrjade iofs dagen med en promenad, väldigt skönt var det:D.. sen blev det att åka till stan med Kim och fixa lite saker, sen åkte vi hem till henne och lagade mat, blev kyckling med currysås och ris, mumma:D.. Sen blev det lite super mario bros spelande, mycket roligt spel:D:D.. Kvällen avslutades med lite skattkammarplaneten, mysig film:D..


Så nu sitter jag och lyssnar på the poets album, haha var lite av ett poets fan när jag var yngre:D:D... Nostalgi..


I morgon blir det att slappa lite:P, sedan på eftermiddagen ska ajg hem till M:D.. ska bli kul och se hur dom har det:D:D..


Just det den 26 var jag hemma hos Kimmen och vi bytte julklappar:D Jag fick en bok, Stephanie Mayers genom dina ögon:D.. Kul att ha nåt att läsa igen, taack såå mycket igen Kim:D:D.. Det blev även en sväng förbi subway och en hel del super mario bros spelande, tror vi gav upp vid 4;P.. haha så jag beslöt mig för att sova kvar:).. blev lite fortsatt spelande på dagen sen också:) beroendeframkallande spel:P



nej nu ska jag sova:)


seee yaaa


Av Camilla - 25 december 2009 17:52

Då var julafton slut, måste först nämna att jag hade världens bästa julafton.. God mat, fina julklappar, snö ute och trevligt sällskap:D.. Blev även att kolla en del film:D.. Såg Ice age 3:D, rolig och mysig film:D..


Familjen fick även ett sällskapsspel, Frågespel om svensk rock och pop. Väldigt populärt, tror vi har spelat det 4 gånger:P.. varav jag vunnit 1 gång:P..


Idag har det blivit en del spelande:), jag, mamma och syrran tog en långpromenad i snöovädret:P.. väldigt skönt och behövligt efter all julmat:P..


får se vad kvällen har att erbjuda:)..


see yaaa

Av Camilla - 23 december 2009 23:20

Ja nu är det bara drygt en halvtimme kvar till julafton:)..


Har haft en mycket trevligt dan före dopparedan, vlivit en del god julmat, och så har det blivit att spela spel med familjen och se på en mysig julfilm.. Så nu ska jag gå och lägga mig och sova är jätte trött..


Men God Jul...



seee yaaaa

Av Camilla - 23 december 2009 11:27

Dagen innan julafton.. Snän ligge fortfarade kvar, det har tom snöat lite i natt tror jag:) själv mår jag ju sådär, har blivit förkyld och har huvudvärk:S.. Är säkert bara för att man äntligen låter sig slappna av, tar lite ledig då bryter detta ut, yeey;P.. Idag har jag inte gjort mycket vettigt alls, sitter och väntar på att folket ska komma hem:).. Det jag har tänkt gör idag är

  • slå in de sista julklapparna
  • plocka, städa lite
  • fixa julklappen till mormor
  • hjälpa till och fixa julmat
  • se min nya julfilm som jag fick igår

Är ju inte så avancerade saker jag ska hinna med direkt;P.. Sedan ska här lyssnas på massa julmusik, älskar julmusik, lyssnat på det sen i mitten av november:P:)


seee yaaa

Av Camilla - 22 december 2009 23:17

Ja nu är det snart julafton.. Ska bli så kul, gillar julen, den är så mysig:D. Håller verkligen tummarna nu att snön ligger kvar.. Var ju ett tag sen vi hade en vit jul:P..


Idag har jag varit riktigt duktig och städat hela min "stora" lägenhet:P:D.. riktigt nöjd över mig själv.. Har även hunnit med att träffa min älskade 08a i stan för en fika.. Var så värt det:), behövdes verkligen:P..


Kvällen avslutade jag med att se en julfilm (miraklet i New York) med mamma och pappa, mycket mysigt.. Nu ska jag nog se lite karusellerna sover innan jag också går och lägger mig..


I morgon blir det att slå in paket och hjälpa till :P, annars ska jag bara njuta av att slippa plugga på 1½ vecka:D.. väldigt glad..



see yaaa

Av Camilla - 21 december 2009 22:00

Har haft en mycket trevlig dag idag:D Började med att åka ner till skolan för att plugga med Kim. Vi ha nu skrivit 3 sidor på vårat arbete och tar nu jullov till den 4 januari:).. När vi pluggat klart så åkte vi hem till Kim och splade super mario bros, så jäkla kul var det:D:D.. Spelade säkert 3 timmar, sen åkte vi till subway och åt mat och nu ligger ajg här och bara degar:P.. så trött...


I morgon ska jag städa lägenheten ch sedan träffa min kompis Jessica på stan för att ta en fika, ska bli väldigt mysigt:D:D.. Blir nog en riktigt bra dag det med:D:D



see yaa

Av Camilla - 20 december 2009 13:41

Innan jag går ut i kylan så tänkte jag dela med mig av den här underbara jullåten.. Älskar den här låten och det ska vara den här versionen:D


enjoy






see yaaa

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards