Alla inlägg under december 2009

Av Camilla - 6 december 2009 17:58

DÅ var det redan söndag då:S.. Men jag har haft en sjukt bra helg:D:D.. Fetsen igår varså rolig, tacl alla som anordnade den:) hur lyckad som helst:D:D.. Så blev rätt sent igår, somnade inte förrän vid 02, tänkte ta en lång och härlig sovmorgon idag. Men vid 10 blir jag väckt av lillasyrran.. Hon och hennes pojkvän hade blivit utelåsta så det var bara för mig att åka hem och låsa upp till dom. Stannade där ett tag då jag ändå skulle plocka upp Kim sen.. När ag kom hem vid 13 så fastnde jag framför dance your ass off och brothers and sisters:).. en vid 15 så slocknade jag i soffan och sov i två timmar, väldigt skönt, är mycket piggare nu:).. Så nu blir det snart att åka hem till mamma och pappa och äta lite mat:)


Och i morgon väntar skolan klockan 8-15:/ segt..


Men nu blir det lite one tree hill innan jag ska hämta mamma och pappa..


see yaa


Av Camilla - 5 december 2009 16:50

Har varit en mycket bra lördag hittills.. Fick dock gå upp lite tidigare än vad jag ville. Skulle skjutsa mamma till jobbet, men det gör jag ju så gärna:D .. Sen blev det en del tv tittande innan jag skulle till mb med bästaste Yngve:D:D.. Var mycket trevligt, blev en tröja för min del iaf:D och lite julklappsköp till kvällen:D.. Sen åkte vi hem till Malin och fikade:) mycket mys.. Nu sitter jag och ska snart göra mig i ordning för kvällen för ikväll blire decemberfeeest!!!! Ska bli väldigt skooj:D:D...


Tänkte bara nämna att jag satt och kollade på US marshalls på 3an igår kväll, sjukt bra film är det:D.. Kan jag verkligen rekomendera:D..


Är också bara tvungen att lägga upp det här klippet.. Han har så sjukt bra röst:D:D






see yaaaa

Av Camilla - 4 december 2009 21:31

Älskar fredagar, bästa dagen på veckan:D:D...

Idag var tanken att jag och Kim skulle plugga, men vi beslöt för att ta helg och plugga på måndag istället, gillar det beslutet:P.. :D..


Har även suttit och myst i min lägenhet är så städat och julfint där nu:D:D..


Nu på kvällen har jag tagit en promenad med min mama och sedan ätit mysmat och sett idol, mycket mysigt:D Älskar min mamma, hon är bäst:D:D..Måste bara säga att Erik Grönwall är grym, när han sjöng run to the hills fick jag fanimej rysningar:D:D...Sen måste jag nämna att Weslife uppträdde som ett extranummer och blev som en liten flicka igen.. Älskade deras musik när jag var yngre:):)..


Så det har varit en mycket bra fredag:D:D och i morgon väntar stan med världens bästa Yngve:) och sedan decemberfest på kvällen kan nog bli en mycket bra dag det med:D:D..


see yaa

Av Camilla - 3 december 2009 21:52

Det är vad jag har gjort idag. Så nu är det jätte fint i min lägenhet:D.. Och nu kom även julpyntet fram:D Så just nu sitter jag bara och myser i min lägenhet:).. Hade tänkt se någon mysig julfilm men hittade american pie på sexan så blev den istället:P.. Och i morgon väntar plugg med Kim och på kvällen blir det förmodligen idol. :D.. Och i morgon är det ju helg också:) en vecka närmare jul:)..


Just det idag har jag även bokat en tid för att dra bort min visdomstand.. Inte lika kul dock, men den har varit jobbig i ett år snart så nu ryker den:)..


nej nu ska jag se klart filmen och sedan blir det att sova, är väldigt trött..


see yaaa

Av Camilla - 2 december 2009 22:43

Alla som känner mig vet att jag är ett stoort fan av Johan Glans.. Ja menar vilken kille;P.. Han ju ett komiskt geni.. Så tänkte därför länka en Johans Glans video:D enjoy:D:D 


God natt kissekatter nu ska jag sova:P:P



see yaaa

Av Camilla - 2 december 2009 20:37

Så jag känner mig just nu. Är iofs jämt trött, men jag skyller på vädret:P.. Sedan kan jag ju säga att det jämt är iskallt hos oss, fryser jämt;P.. tacka vet ja duntäcke:).. Sedan är jag bara allmänt seg så här i slutet av månaden..Ja nu vet ni exakt hur jag känner mig, intressant va:P..


Aja, på tal om att året snart är slut, funderar på om jag ska göra som många andra och visa berätta om mitt år månad för måad, kanske tom lägga upp lite bilder:P.. får se hur jag gör.. Har lite annat jag måste fixa först.. Om jag vill ha en ledig jul måste jag ligga i och vara duktig..


Ska snart mysa ner mig framför tvn och se Grey's anatomy, denna gång utan Kim:(, väldigt tråkigt, lite våran grej ju:/... Men men, sen blir det nog att gå och lägga sig tidigt för i morgon ska ajg städa hela lägenheten och plugga en hel del.. wooho;)



see yaaa

Av Camilla - 2 december 2009 11:28

Då var det den andra december, inte långt kvar julafton nu:D woho.. Kan ju säga att när decembermånad kom så kom även vintern. Idag är det väldigt kallt ute och till och med frost, även regnet har lyst med sin frånvaro i två dagar och vi har till och med fått lite sol:D:D.. Måste ju säga att jag gillar vintern när det är väder som idag, kallt och solsken, regnet och rusket kan jag vara utan:D:D..


Idag blir det iaf att plugga lite med Kim, vi satsar på att få lite julleldigt :D:D.. så bara att ta tag i det nu:).. Sedan blir det möte och ikväll är det Grey's antomy som gäller:D:D yeey.. gillar onsdagar:):)..


Så nu ska jag fixa mig i ordning:)..



seee yaaa

Av Camilla - 1 december 2009 18:42

Jupp idag är det första december, bara en månad kvar till 2010.. Lite läskigt måste jag säga. Kommer ihåg det som det var igår när man var orolig för vad som skulle hända nyårsafton 99/00. Är 10 år sen, tiden går snabbt.


Aja, så vad har jag gjort denna dag då?

Jag har "pluggat" med Kim:P.. Sedan vid 16 åkte hon, jag, Yngve och syrran och vaccinerade oss:) Var väldigt smärtfritt måste jag säga:), skönt att ha det gjort:)..


Annars vet jag inte riktigt vadjag ska skriva om, inte hänt något mer spännande idag direkt:P.. I morgon väntar iaf en sovmorgon innan det blir att åka och plugga med Kim och så är det ju Grey's anatomy på kvällen:D.. Onsdagar is the shieet:D:D..



Nej nu ska jag nog fixa lite kvällsmat innan det blir en tvkväll:D:D




seee yaaaa



Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards