Alla inlägg under mars 2008

Av Camilla - 29 mars 2008 22:53

Jupp idag har jag spelat semifinal i Dj serien i innebandy. Shiit vilken match det blev. Efter första perioden stod det 1-1, i andra tar de ledningen med 2-1 dessutom spelar vi 3-5 fast inga mål den gången. Sedan kvitterar vi i tredje perioden och när det är 2 minuter kvar tar vi ledni´ngen, men ca 30 sekunder senare kvitterar dem. Matchen går till förlängning, vilken blir mållös och då blir det straffar. Vi börjar och sätter  den, dem missar, vi sätter ytterligare en, dem missar igen och vi sätter en till, dem sätter den och vi missar en, men sen missar dem igen. Siffrorna blev alltså 6-4 till oss och nu har vi final i morgon:D YEEEEEEEEEES på den


Nej nu är det dags att sova och ladda, tyvärr måste jag hinna göra klart mitt arbete i orgon innan vi åker iväg så upp tidigt i morgon.


seee yaaa

Av Camilla - 28 mars 2008 13:49

haha, jupp länkar ytterligare en Stephen Lynch video. Malin som fick mig att se på den, haha lite kul, men man får ta allt han sjunger med en nypa salt.. ;)

Av Camilla - 28 mars 2008 10:34

Ja jag tycker han är väldigt bra;) så här länkar jag ytterligare en video. Enjoy:D

Av Camilla - 28 mars 2008 10:26


Ja idag är det fredag:D jippi. Vad händer en dag som denna då?

Min dag började redan 7.30 och hör och häpna jag vaknade innan klockan:O. Blrjade plugga vid 8 och har väl tagit en liten paus nu klockan 10.30 Har nyss skrivit ut mitt arbete, ska bara läösa igenom det igen. Men skiten blir ju aldirg bra:O hah;). Ja den här dagen tänker jag lägga till plugg till klockan 15, sen blir det tv och sen åker jag på träning, blir nog rätt lätt träning ikväll med tanke på att vi har slutspel i morrn:D Sen ikväll blir det att se Let´s dance och bara vila och ladda:):Drätt soft måstejag säga:D..


Av Camilla - 27 mars 2008 22:00

Ja då är den här dagen slut då:) Rätt bra dag faktiskt, har pluggat en del, tagit en promenad och umgåtts med familjen:) I morgon blir det att åka iväg och plugga lite sen på kvällen blir det först träning och sen Let´s dance final:D yes yes och lite taggning:D yes yes 


så nu ska jag lämna datorn åt min lilla syster men innan dess tänkte jag lägg upp ytterligare en Stephen Lynch video:D Diggar honom skarpt, han ser bra ut, kan sjunga och har humor, me like:D 




see yaa..  

Av Camilla - 27 mars 2008 13:24

Första semifinalen, lägger upp den andra sen när jag har tid måste iväg nu  

Semifinaler:


Semifinal 1 Warberg - Pixbo wallenstam

Match 1: Warberg-Pixbo; 31 mars 19.00, Sparbankshallen

Match 2: Pixbo-Warberg; 7 april 19.00 Lisebergshallen

Match3: Warberg-Pixbo; 7 april 19.00 Sparbankshallen

Ev. Match 4: Pixbo-Warberg; 10 april 19.00 Lisebergshallen

Ev. Match 5: Warberg-Pixbo; 14 april 19.00 Sparnbankshallen

     

Av Camilla - 27 mars 2008 13:22

Kvarstfinaler

Warberga - Balrog

3-0 i matcher 

Match 1: Warberg - Balrog 6-5

Match 2:  Balrog - Warberg 5-10

Match 3: Warberg - Balrog 9-2

Warberg vidare

    

Storvreta - C/Täby

1-3 i matcher  

Match 1:  Storvreta - C/Täby 3-2

Match 2: C/Täby - Storvreta 7-6  str   

Match 3: Storvreta - C/Täby 3-5  

Match 4: C/Täby - Storvreta 6-5 str

Ev. Match 5: Storvreta - C/Täby  27 mars 19.00, Fyrishov   

C/Täby vidare 


AIK - Falun

3-0 i matcher 

Match 1: AIK - Falun 4-3

Match 2:  Falun - AIK 4-5

Match 3: AIK - Falun 8-4 

AIK vidare


Pixbo - Dalen

3-1 i matcher 

Match 1 : Pixbo - Dalen  7-2

Match 2: Dalen - Pixbo 9-3

Match 3:  Pixbo - Dalen 6-4

Match 4: Dalen - Pixbo 5-6 str

Ev. Match 5:  Pixbo - Dalen 26 mars 19.00, Lisebergshallen

Pixbo vidare 


see yaaa 

Av Camilla - 27 mars 2008 13:09

Ja så kan man beskriva min dag hittills, var i skolan idag från 9-ca 10.30 Vi skulle läst en "bok" på ca 30 sidor till idag och förberett oss för diskussion med hjäl av diskussionfrågor. Hade ju varit duktig och läst det vi skulle och så kommer jag dit och så diskuterar vi en fråga i ca 20 min resten gick åt att lyssna på de som hade rest när det gäller tal och liknande och även till att göra en utvärdering. Inte det att jag tycker att det var tråkigt eller onödigt men känns lite trist när man förberett sig:S.


Aja sen så åkte jag och mamma och gjorde en hel del ärenden, och nu har jag nyss ätit kycklingwok mums på det och ska bärja med min skrivuppgift 3 som ska vara inlämnand och klar på måndag:S, aja bara att börja, tänkte ju även ta en paus vid 16 så det är väl verkligen dags att börja nu.


Tänkte avsluta med att lägga upp en jättefin video som min kompis "Siarnia" har gjort:). Älskar låten till den här videon och så tycker jag att hon gjort den bra:)


see yaa  

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards