Alla inlägg under juni 2008

Av Camilla - 17 juni 2008 18:55

Ja usch på denna dag, först upp 7.45 i morse för att åka iväg föratt vaccineras:S sedan har det inte blivit mycket gjort idag, en slapp dag med syrran, sett en del vänner och Wallander, ska nu snart ut med mamma och ta en promenad, känns som jag behöver det:S, men tänkte i alla fall länka till en video med vänner älskar the theme song:D enjoy


see yaa 

Av Camilla - 16 juni 2008 22:53

Ja, nu sitter man här igen då, vad har hänt idag då? Jo böev en del vänner kollande idag, för bra serie.. :D.. sen har man städat lite på rummet och sedan bar det iväg för att köra fysträning, där vi återigen körde beeptest för andra gången på två veckor, hade lyckats förbättra mig en sträcka på en vecka;) haha.. tänkte lägga upp en länk på en låt som gör en otoligt glad:) urgullig låt:D


http://www.superlaugh.com/1/cant.htm


see yaaa


Av Camilla - 10 juni 2008 22:59

Ja, har haft mycket och göra  så det var länge sen jag var här och bloggade, har bland annat haft en hemtenta att plugga på, men nu har jag sommarlov:D yes på den. Sitter här nu och bara nuter över Sveriges seger över Grekland med 2-0, älsar Zlatan och Henke, måste säga att jag är såå jäkla glad att Henke har gjort come back i landslaget:D, gör ju snyggaste assisten till Zlatan och Zlatan vilken stjärna:D..  yes, detta kan ju bli en riktigt kul fotbollssommar för Sverige om de fortsätter på detta vis:D



see yaaa soooN;) 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards