Alla inlägg under november 2010

Av Camilla - 12 november 2010 11:54

Tänkte dela med mig av några videos eller låtar som jag tycker är riktigt bra :)


Gillar både den här videon och låten, tycker den är lite rolig! 


Älskar den här låten ! Så jukt bra !


Ytterligare en favoritlåt:) så mysig, här är vidoen också väldigt mysig, älskar filmen Robin Hood :D


Avslutar med en riktigt bra låt, som jag upptäckte nu i höstas :D


Jaa nu har jag delat med mig några av mina favoritlåtar och roliga videos :)


Nu Lunch


seee yaa



Av Camilla - 12 november 2010 11:47

I'm back!

Och nu är det helg igen!, fredag måste vara den bästa dagen i veckan, då har man hela helgen framför sig :D!


Tänkte börja med en kort uppdatering om vad jag gjort, har pluggat och jobbat en hel del och även umgåtts med mina härliga vänner !


Idag har jag varit i skolan på seminarium och sedan har jag spelat lite super mario bros, väldigt kul måste jag säga ! :D Ikväll blir det att laga mat med Kimmen och sedan dra iväg och umgås med härligt folk :)


Men först blir det att äta lite lunch och sedan städa!, med tanke på att jag inte hfat så mycket fritid på sista tiden så har städningen hamnat i skymundan så dags att ta tag i det idag:S Är ju inte kul men det måste göras !


see yaaaa

Ovido - Quiz & Flashcards