Alla inlägg under maj 2010

Av Camilla - 16 maj 2010 20:26

Maj, älskar den månaden:).. Igår var det tom lite sommarväder:) det gillas. Denna långhelg har jag ägnat till att umgås med vänner, slappat och pluggat och njutit av våren:)

I torsdags var det fest som gällde, sista festen för sektionen:'(.. Lite sorgligt men jag tror att den nya sektionen kommer bli superbra:).. Festen var mycket lyckad, hade väldigt kul:D:D..

Fredagen blev en slappardag, var så sjukt seg.. på kvällen blev det att se så ska det låta med föräldrarna. sjukt stolt över mig själv tog både recitationen och bildfrågan;P haha har jag aldrig gjort förrut:P haha..

Lördag: Idag blev det att plugga, sedan på kvällen blev det grillning och städning utav lägenheten, nu har jag äntligen gjort det, sjukt nöjd:D.. Sen kom Totti på kvällen:) Sjukt värt, hin kan verkligen få en på bra humör.. På dagen fick jag även träffa min älskade 08a en snabbis och hennes pojkvän:) väldigt trevligt att bara få prata av sig lite:)

Idag har jag pluggat lite till:) i stort sett klar inför morgondagen:).. Även hunnit med en promenad.. Nu blir det att göra det sista med pluggandet för idag sen ska jag nog lägga mig framför tvn och se de tre musketörerna..



Dagens låt


seee yaaa

Av Camilla - 5 maj 2010 11:37

Onsdag weei, då har halva veckan dått:D:D


Började min dag igår med en promenad ute på landet:) Hur skönt som helst:D, därefter blev det en del pluggande, hann även med att kolla lite film:P.. Såg Mighty ducks 3, bra filmer det där, snacka om nostalgi på hög nivå. Älskade de filmerna när jag gick på mellanstadiet, var jätte kär i Adam Banks:P haha.. Funderar faktiskt på om jag ska börja se 2an när jag äter lunch idag:).. :P På eftermiddagen bar det sedan iväg till Uni för att planera nollningen, först ett aktivitetplaneringsmöte och sedan ett faddermöte:)Sedan blev det en hel del Grey's tittande med syrran:) väldigt myys.


Började även denna dag med en promenad, var tom sol ute då:) Sedan har jag förberett för intervjuen jag ska ha idag.. Nu blir det att laga lite mat för att sedan dra iväg och interjuva, därefter blir det att hämta syrran och få skjuts till Uni, möte ikväll igen:).. Kvällen avslutas nog hos Kimmen för att se nya avsnittet av Grey's anatomy:) 


seee yaaa

Av Camilla - 3 maj 2010 21:55

Vaknade klockan 6.15 i morse av veckarklockan, hade inte alls någon lust att gå upp idag. Skulle mycket hellre legat kvar i sängen, men inte idag, tvingade mig ur sängen 45 min senare, alltså kl 7:P.. Fick iofs stressa som 17 sen, så går det.. Iväg till skolan bar det iaf och så hade jag min första föreläsning/studiegrupp och seminarium på denna delkursen:).. Känns väldigt bra detta, tycker att det ska bli riktigt kul..


Efter seminariet stannade jag på skolan och pluggade med Kimmen, blev även en kortare promenad i det fina vädret:).. Sedan hem  och fixa massa nödvändiga saker, som att beställa hem böcker.. :/..


Jaa det var väl min dag:P..


Nej nu ska jag nog ta och gå och lägga mig så kanske det inte blir lika jobbigt att ta sig upp i morgon:P


see yaaa

Av Camilla - 2 maj 2010 23:06

Då var det maj då:D yeey... Och så var det söndag igen..I morgon börjar jag en ny kurs, jag ser rikgit fram emot den:D ska bli kul..Helgen har varit riktigt bra:) I fredags var det ju valborg och då blev det lite grillning och brännboll med härligt folk. Blev dock inte så sen var hemma vid 01..Igår var en riktigt soft dag:) Först lite bakis pizza med G och sedan blev det att planera höstens nollning med S, R och G.. Tyckte det gick riktigt bra:).. sedan blev det film och lite snack med G.. Såg på Det magsika svärdet, älskar den filmen är så mysig.. Sedan drog vi till Kim och C och spelade Drakar och Demoner(brädspelet), kul spel:D..Idag har jag inte gjort mycket, tvättade lite, åkte sedan till mor och far, lagade lite matlådor, såg greys med syrran och så blev det lite grillat:D...Nej nu ska jag se klar Good luck Chuck och sedan blir det sängen:)Ny vecka och ny tag i morgonsee yaaaa

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards