Alla inlägg under april 2009

Av Camilla - 26 april 2009 21:39

Ja då var det söndag igen, tycker att helgerna går för fort:/.. Men har haft en mycket bra helg..


fredag: grillmys med mor ochfar sedan utgång med bla Hanna:), riktigt kul:D

lördag, en hel del sovande och slappande, åkte till mor och far, fick besök av kusinen och hans fästmö:) grilade och hade mys.. 

 söndag: tog en promenad och sedan blev det en hel del slappande och en del matlagande.. Är så sjukt trött jämt på helgerna, så ska nog sova snart blir upp tidigt i morrn och jobba igen..

Längtar som fasen till på torsdag:D:D:D


see yaa

Av Camilla - 2 april 2009 19:41

Jaa idag skulle ajg öppna på jobbet, så det var att pallra sig upp 5.45, började klcokan 06.30, det var dock helt okej:).. Sen fick jag ju gå hem 15 så det kändes riktigt gött, däremot är jag as trött nu och så har jag halsont. Fick det när jag åkte i bilen hem, snacka om tajming, kroppen kände väl på sig att jag skulle få vila nu.. aja, blir nog att vila och ta det lugnt i helgen, förutom i morr kväll då det blir fest:) ska blir skoj:D, aja nu ska jag iaf äta lite lasange som jag och mamma gjort, sen blir det nog att duscha och bädda ner sig till en schysst film:D Är ju ledig i morrn:D yees


see yaaa

Av Camilla - 2 april 2009 17:48

Var ju ett tag sen som jag var här och klottra... Kan ju säga att de som känner mig vet att jag är en periodare, jag gör saker väldigt intensivt under en tid och sedan lägger jag ner det, sedan har jag inte haft ork eller lust att skriva..


De senaste veckorna har sett ut så här för mig..

v14 jobb mån-tors  fest på fredagen..

v15. ledigt, eller var sjuk denna vecka och besökte min farmor, faster och farbror:) var även och hälsade på lilla Bogus.. 

v.16 jobb tis-tors fredag, var det lite festligheter lör och sön mådde jag inge vidare 

v.17 jobb mån- fre och kanske utgång ikväll:).. lör blir det att tröffa min underbaara Totti var för jäkla länge sen:/ sön kommer det att bli slappande och hälsa på kusinen och hans fästmö som är och hälsar på mor och far:)


Nä nu ska jag gå och sova en stund, varit uppe sen 5.30 i morse och kan behöva sova lite... 


men see yaaa


Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards