Alla inlägg under maj 2009

Av Camilla - 27 maj 2009 20:14

Ja då är det onsdag igen, och jag är hur trött som helst, har tom huvudvärk. Var sjukt trött igår också, den här veckan är inte att leka med, fullt upp hela tiden. Längtar så till den 7 juni då är jag helt ledig. Idag har varit en bra men rätt fullspäckad dag. Började dagen med att gå upp, äta frukost och se top model, sedan blev det att ta en promenad, därefter drog jag till Kim och det blev faktiskt en hel del pluggande, så är i stort sett klar med uppgiften till fredag. Sedan åkte vi och handlade fika till sektionsmötet, och satt där i två timmar och nu ligger jag i Kims soffa, hon ser Bones och jag sitter här.. Men om 40 min är det greys anatomy:) längtar:)


see yaaa

Av Camilla - 25 maj 2009 13:54

Måndag igen då:), haft en helt underbar helg:), :D,

Idag vaknade jag runt 8.30, var as seg idag. Har blivit lite pluggande idag iaf:), sen blev det en romenad i solen också:D:) yes på den.. Ska strax fortsätta med mitt pluggande, är så skoltrött just nu, vill ha lite välförtjänt "sommarlov",  och ikväll är det överlämningsmiddag som gäller:), 


see yaaa

Av Camilla - 24 maj 2009 09:13

God morgon!

Vaknade nyss, tog sovmorgon idag:).. Har haft en jukt bra helg hittills, i fredags blev det ost,vin och spelkväll med tjejorna:), väldigt trevligt. Igår blev det slappande och filmkväll med Kim och Chrile. Efter mycket övertalande fick de mig att Battle Royoal.. Den var faktiskt rätt bra:).. Nu ska jag snart ge mig ut på en promenad och sedan blir det Gilmore girls och måste nog plugga idag:/ och ikväll blir det grillning med famlijen:)


see yaaa

Av Camilla - 23 maj 2009 10:03

Ja idag fick det bli lite sovmorgon, blev hyfsat sent igr.. Var hos Kim och hade ost och vin kväll med Hanna och Marie. Men med min tur kunde jag inte dricka nåt eftersom jag går på peecellin.. Men hade sjukt kul ändå:D:D:D, lätt värt det.. Nu ska jag snart se gilmore girls, sen blir det en promenad och sen blir det att plugga med Kim;P.. sen ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, men det löser sig.. I morgon blir det att glo fotboll med Hanna och Kim om det blir fint väder, sen å kvälle blir det att grilla med familje, ska bli myys:D...


seee yaaaa

Av Camilla - 18 maj 2009 13:20

Ja då var det måndag igen då:)..

Denna måndag har jag varit på föreläsning, åkte sedan hem, tog en promenad i regnet. Nu sitter jag och samlar kraft för att verkligen städa och så får det bli lite plugg också, sen ikväll blir det att gå ut och äta med styrelsen:) me like..  

Jag vet att mina inlägg är väldigt rolig att läsa;), men kan inte göra så mycket åt det;).. men nu ska jag lyssna lite musica innan jag tar mig i kragen;P


see yaa

Av Camilla - 17 maj 2009 21:02

Haft en riktigt bra helg:) Började på fredagen, först blev det en promenad med Kim, sen blev det att se Wolverine med Hanna och J. As bra film, välidgt sevärd och mycket eyecandy;P:) haha..

På lördagen var det bara att gå upp klockan 6, för klockan 7.30 gick bussen från Uni. Skulle iväg på fadderutbildning, väldigt kul och lyckade två dagar.. Kl att träffa mycket nytt folk, känner mig ännu mer redo och peppad för nollningen nu:). Idag (söndag) var det först lite aktiviteter och vid 15 gick bussen hem igen. Kom hem vid 16:)... sen har det blivit lite tv- tittande, hann också med en promenad till onsum med Hanna, sedan köpte vi mat och såg one tree hill och gossip girl och här sitter jag nu, helt slut och ska faktiskt gå och lägga mig för har skola i morrn igen:).. 


soo seee yaaa



Av Camilla - 14 maj 2009 10:36

Idag är jag otroligt trött, kom knappt upp i morse.. Men tack vare att jag hade två väckarklockor så kom jag upp klockan  iaf;P:P.. Blev att dega till top model för att sedan dra sig ut på en promenad vid 9, kom hem för knappt en timme sen, så har legat och glott på tv och lyssnat på musik.. Men nu ska jag ta mig i kragen och plugga:) Sen blir det att luncha med min nderbara vän Helen:) och har jag pluggat klart till ikväll så blir det att se X-men med syrran:D..


see yaaaa

Av Camilla - 13 maj 2009 22:36

Här sitter jag med min dator igen.. Ny kommit hem från Kim, så nu är det dags att sova.. Upp vid 8 i morrn igen:).. ser fram emot morgondagen och helgen:).. Blir dock en del plugg, men har man lite roliga saker att göra också så brukar det lösa sig;P..


go natt nu'


see yaa

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards