Alla inlägg under mars 2011

Av Camilla - 13 mars 2011 14:33

Nu känner jag att våren är på gång och det känns väldigt skönt. Längtar efter att se krokusar som tar sig upp ur marken, eller att få se hela dungar fulla utav vitsippor ! jag älskar våren det är nog min absoluta favoritårstid!, älskar även att det inte blir mörkt så snabbt längre ! Det får mig att må bra även när jag inte gör det !

Helgen hittills har varit riktigt bra, spenderade fredagen med att skriva C-uppsats, känner att vi verkligen är på gång nu så det känns skönt, sedan blev det att hänga med jordens härligaste människor, fick även prata av mig lite med en av mina absolut bästa vänner :)


Igår började dagen med en fika med min syster, hon är en riktig stöttepelare för mig, så glad att jag har henne :) På kvälklen blev det att bege sig och kolla melodifestiveln hos en kompis för att sedan festa lite :)


Idag har jag inte gjort mycket, kollat lite sons of anarchy :) oj oj vad snygg han är alltså !


  


Ikväll blir det att åka till Kimmy och se Jurassic par the lost world, bra avslutning på en toppen helg och i morgon drar allvaret i gång igen, då är jag väldigt glad att jag inte skriver själv :)



Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards