Alla inlägg under maj 2011

Av Camilla - 21 maj 2011 12:29

Den här låten började jag gilla sommaren 2000. Jag var med familjen i Frankrike, jag, pappa och sofia köpte ett varsitt albmu. Pappa köpte beatles Help och jag kommer ihåg att jag verkligen fastnade för den här låten!, detta kanske inte är mitt favoritalbum, har nog inget sådant. Men detta är min favoritlåt på det här albumet :)


Av Camilla - 16 maj 2011 14:49

Den här låten är riktigt bra!, Den här låten har jag aldrig hört med den här gruppen. Älskar den här låten och jag älksar den här gruppen !


Av Camilla - 15 maj 2011 21:09

Då var det söndag igen, vet inte riktigt var helgen tar vägen :P Ifredags var väl ingen höjdardag, mådde allmänt dåligt och var ganska hängig så blev till att vara hemma hela dagen. I lördags (igår), blev det grillning med världens härligaste gäng, kollade även på esc :P och så blev det lite kortspelsspelande och korthusbyggande :) Idag har jag pluggat lite, har även varit hos världens bästa syster och hälsat på, åt ost och bacon paj och kyckling och så fick vi chokladtårta som Sofia bakat, väldigt god. Nu på kvällen har jag sett mästarnas mästare och nu när alla andra kollar hockey ska jag nog kolla lite film och bara mysa :)..

Av Camilla - 15 maj 2011 13:17

ja det här är en låt som jag tycker att de spelar väldigt ofta och har väl gjort det  ett tag nu :P i början gillade jag inte alls låten, men nu tycker jag att den är riktigt bra :)


Av Camilla - 14 maj 2011 15:21

Nettan

Har känt denna underbara människa i snart  3år men känns som längre :). Hon är en fantastisk person som ger mycket av sig själv. Hon är otroligt stark jag känner att jag kan prata med henne om allt, jobbiga som roliga saker. Hon ställer verkligen upp. Jag är glad att jag har henne :)


<3

Av Camilla - 14 maj 2011 09:46

Den här var ganska enkel. Jag älskade den här låten i början, men har blivit så sönderspelad att jag inte kan lyssna på den längre.


Av Camilla - 13 maj 2011 12:10

Tyckte den här var riktigt svår. Men tillslut valde jag den här låten. En låt som beskriver mig, då tyckte jag att det var ganska bra med den här låten :) Tyckte även att artisten var bra en gång i tiden!


Av Camilla - 12 maj 2011 11:04

Tror inte att det var många som trodde att jag skulle börja gilla låtar från det här bandet! Det var den här låten som fick mig att ge bandet en chans till!


Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards