Alla inlägg under augusti 2010

Av Camilla - 26 augusti 2010 16:54

ja då har man häbngt på skolan hela dagen då:P.. haha.. fixat med introduktionen och så, nu är man rätt sleten kan jag säga:P.. Så nu blir det att lägga sig och vila ögonen innan det drar i gång i kväll igen:D.. Ska dock bli väldigt kul:).. Så kul att nollningen äntligen är i gång:D..


Så nu blir det ett ganska kort inlägg,



seee yaaaa

Av Camilla - 25 augusti 2010 15:51

Kan ju meddela att jag kommer vara rätt dålig på att uppdatera en tid framöver:P.. Nu drar nämligen introduktionen i gång så nu lär man ha lite att göra och när man är hemma kommer jag ligga halvt död i soffan:P..


I mån dags var det iaf fadderkickoff, riktigt kul var det:D:D.. Kul att se alla igen:).. Igår var det sedan lite planering, fdaddermöte, sedan blev det att käka lite med lite härliga människor för att sedan gå hem till Kimmen och se film:D Myyys:D


Idag blev det att gå upp tidigt, hade massa att fixa, har sådan tur att jag har en snäll syster som hjälper mig:) Vi var och fixade mitt körkort och sedan handlades det lite, sedan ner till uni för att ha faddermöte och massa pysslande, nu sitter jag och bara slappar lite, blir att äta lite innan man ska iväg ikväll:):D..


Så nu ska jag kolla lite top model:)..


seee yaaaa


btw, är galet taggad:D:D

Av Camilla - 23 augusti 2010 09:43

Är en riktig trötter idag, orkar inte ens göra i ordning kaffe:P.. Just nu sitter jag och förösker äta lite frukost och lyssnar på The Gipsy Kings, tyckte den här gruppen var grymt bra när jag var yngre och det är de fortfarande:D:D Härlig musik så här på morgonen:D

Nej nu ska jag flytta mig till soffan


see yaaa

Av Camilla - 22 augusti 2010 23:57

Segat lite ikväll och sett på bla ringaren i Notre Dame, måste säga att sorgligare film får man leta efter..Nej usch altså, väldigt sorlig är den.. men nu blir det att sova, väldigt trött, måste vara pigg i morgon så jag orkar fixa lite saker:)


see yaaa

Av Camilla - 22 augusti 2010 14:51

Väldigt trött idag måste jag säga, har hunnt att vara på mb och fixat lite och tvättat en del, sedan lbir det att åka och träffa Totti och ikväll blir det att umgås med la familia, :).. men är riktigt kul att ha saker att göra, lbir så rastlös annars:P..


nej nu ska jag gå till tvätten igen..


seee yaa

Av Camilla - 22 augusti 2010 14:14

Dag 1.

Nu tänkte jag skriva ett långt inlägg om min Parisresa:)..

På måndagen kom vi fram till Paris vid 22 på kvällen.. Den kvällen var väl inte den bästa, blev av med körkortet och bankkortet.. sedan när vi kommer fram till vår gata så visar det sig att det finns två gator med detta namn i Paris, men gatan vi skulle bo på ligger på andra sidan av Paris, så var bara att ta sig dit då.. Kan säga att folk säger att fransmän ska v ara dryga och inte vilja prata engelska gäller iaf inte i Paris, väldigt vänmliga själar som hjälpte oss att hitta rätt.


Dag 2

Denna dag startade vi tidigt, åt frukost och åkte in för att kolla på Eiffeltornet, riktigt maffigt är det:)..

 

Sedan blev det tunnelbana till Trimufbågen,

 


därefter knallade vi till Louvren, på vägen dit stannade vi och fikade på starbucks, mycket got.

         


Sedan blev det att käka lite mat för att sedan dra hemåt till hotellet:)


Dag 3

Denna dag spenderades på Disneyland. När vi kom dit var det första vi gjorde var att ta kort på slottet:P, blev ett antal sådana bilder:P

     


Blev en massa attraktionsåkande, och så blev det att kolla paraden och mycket annat roligt, 12 timmar bara flög iväg kan jag säga..


Dag 4.

Denna dag gjorde vi ett besök vid Moulin Rouge och därefter blev det Sacré-Coeur.

   


Därefter blev det hem och ta en powernap för att sedna bege sig in till staden igen, där vi käkade på en mysig gata och shoppade lite souvenirer. Passade även på att se Eiffeltornet på kvällen:)



Jaa det min Parisresa i korta drag, förutom första kvällen så har resan varit grym.. Awesome till och med..



see yaaa

Av Camilla - 21 augusti 2010 22:54

Riktig segdag, inte gjort mycket vettigt:P.. Var hemma en stund och umgicks med mamma:).. Sedan blev det att åka och hälsa på Kimmen och se Johan Falk nr 6:) Fick även träffa världens goaste hund:D:D..

Filmen var helt okej, Frank Wagner var ju med en del:).. dock var den rätt sorglig måste jag säga.. Aja, lite trist att man sett klart alla filmerna nu:S men men:P..Nu ska jag gå och lägga mig och kolla lite Remeber the titans, väldigt bra film..

I morgon blir det att tvätta, jippi:p.


see yaaa

Av Camilla - 21 augusti 2010 16:00

Har ju inte bloggat på ett tag nu och anledningen till det är att jag varit i Paris.. Tänkte att jag ska sätta mig ner typ i morgon skriva ett inlägg från Parisresan, men lär ta ett tag och orkar verkligen inte det idag:P.. Kom  hem 3 igår så är helt slut nu:P.. Blir att sega och se film med Kimmen ikväll orkar inte mer, ska se sista johan Falk filmen inann nollningen drar igång då lär man ju inte hinna det:P..


Så nu ska jag nog gå ner och umgås med mamma och se lite dobidoo:)..


See yaaa

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards