Alla inlägg under april 2010

Av Camilla - 30 april 2010 07:20

God morgon bloggen:)

Idag är jag uppe med tuppen..


Inte haft så mycket tid/ork till att blogga på sistone, haft väldigt mycket med skolan, suttit i stort sett hela dagar från onsdag till onsdag och pluggat och när jag inte pluggat har det varit massa annat.. I går var första lediga dagen på jag vet inte hur länge. Men då var jag tvungen att städa en del. Har iaf packat upp allt nu:P haha jag vet att jag är lite seg:P.. Blev även en tripp till mor och far igår.. Lagade lite lasange till dom:) och så blev det en del grey's anatomy tittande med syrran, det var myys:)


Idag är det ju valborg, jag älskar valborg. Då är verkligen våren här:) Tycker det är väldigt mysigt:) Ikväll blir det att käka med lite härligt folk och sedan blir det nog lite brännboll på det:) ska bli riktigt kul:).. Men först ska ajg en tripp till min VFU, har en dag att ta igen eftersom jag var sjuk så mycket i början..


Sååå see yaa:) ska försöka att skriva lite oftare:P..


Av Camilla - 21 april 2010 14:52

Usch vad tråkigt det är att vara tillbaka i plugget. Hade min sista dag på VFU igår och visst det ska bli skönt att inte gå upp 6.30 varje morgon men skulle mycket hellre vara där än sitta här och skriva på examinationsuppgiften:S.. Fattar inte vad det är jag ska göra:/ Har suttit sen 10 i morse och skrivit en sida och vet fortfarande inte vad det är jag ska skriva om:S.. Hittar iofs rätt många anledningar till att inte plugga, sitter exempelvis här och skriver.. :P Nej man kanske ska skriva lite till har ju möte kl 17 och borde hinna en bit till, med tanke på att detta ska vara klart nu på tisdag kl 9;P haha roliga helg jag kommer att ha:S blääääää




see yaaa

Av Camilla - 11 april 2010 21:53

Så var helgen slut igen. I morgon är det VFU som gäller igen, är ju kul på ett sätt.. trivs verkligen där jag är samtidigt som det ska bli skönt att inte behöva gå upp 6.45 varje morgon:P.. Har ca 1 år på ,mig att vänja mig vid att gå upp tidigt:P..


Iaf helgen har varit bra:) I fredags blev det först stan med Kimmen:) sedan blev det 20-års fest mycket trevligt.. Sedan blev det en tripp.. kanske blev lite för mycket av det goda, så nu ska jag ta det lugnt ett bra tag:P.. Igår var jag helt slut, gjorde inte mycket vettigt alls faktiskt;P.. somnade hyfsat tidigt så fick sova i kapp lite iaf:) Idag har jag också slappat men även grillat för första gången i år.. Älskar att grilla, en av de bästa sakerna med våren/sommaren:):D.. Nu ska jag kolla lite serier innan jag går och lägger mig, är fortfarande rätt trött:P.. 


/ see yaa

Av Camilla - 4 april 2010 09:42

Då var snart min lovvecka över då.. Denna lovvecka har gått åt till att plugga, men främst har den gått till att flytta och städa.. Vilket har varit jätte kul, men nu känner jag mig helt slut. Inte alls så utvilad som jag skulle vilja.. Dessutom har jag gått och blivit förkyld igen, varit hängig några dagar igen och igår blev jag väldigt täppt och idag är jag genomförkyld:S.. Förstår inte, jag är ju jämt sjuk nu förtiden.. Blir ju knappt frisk förrän jag blir sjuk igen. Detta är såå frustrerande och jag känner mig så klen:S.. Känner som jag jämt klagar över att jag är sjuk, börjar bli irriterande för mig med.. 


Det ska dock bli kul att komma tillbaka till praktiken igen, har ju 2 dagar kvar till det börjar igen, så hoppas att jag blir frisk tills dess... Dock är det fullsmockat fram tills dess, dock är det för det mesta roliga saker som är inplanerade, har dock en del plugg som ska göras:/.. Hoppas orka med det idag:).. Okej detta var ett rätt gnälligt inlägg,:P


Men förutom att jag ägnat mycket tid till plugg och städning/flytt så har jag haft tid att umgås med mina underbara kompisar och familj. Igår blev det en heldag med familjen :) och på kvällen blev det att spendera med Totti som äntligen kommit hem  efter 5 veckor i Italien:) Mycket trevlig dag och ikväll blir det filmtittande med Malin, så egentiligen borde jag inte klaga över att jag inte mår toppen:P.. Men tycker bara att det är frustrerande..


see yaa

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards