Alla inlägg under juli 2011

Av Camilla - 28 juli 2011 15:31

Tänkte att det är dags att ta tag i detta igen! Inte haft någon större blogglust denna sommar! Sommaren hittills har varit den bästa på länge! Trots att jag inte har badat så mycket! Men jag har fått umgås med härliga människor och bara ta det lugnt!  det är vad jag har behövt just nu! Jag har även tagt upp ett gammalt intresse, jag har börjat spela golf igen! För det mesta har jag bara stått och tränat, men det är riktigt kul, svårt som tusan men kul! Under sommaren har jag även hunnit spela lite minigolf med min älskade familj, senaste gången var igår då jag fick storstryk, men vad gör väl det kul var det :). Har fått tillbringa mycket tid med min underbara familj vilket har varit underbart :) Var med mamma och pappa till Vadstena hät i veckan, väldigt msyig liten stad :). Har även fått umgås mycket med mina härliga vänner, jag är väldigt glad över att jag har dom :) Bättre vänner får man leta efter. Nackdelen med denna sommar är väl dock att min trogne vapendragare har bestämt sig för att jobba i en annan stad! Ogillas starkt! Men fick ju spendera mycket tid i juni med henne då vi var både till Rhodos och till Peace and love :) Ska även få träffa henne i morgon vilket ska bli väldigt kul :D  Efter detta ganska långa inlägg ska jag nu fortsätta plugga lite !


see yaaa


Av Camilla - 9 juli 2011 12:55

Marie:

Jag kommer ihåg första gången jag träffade den här underbara personen. Det var första dagen på min utbildning på universitetet. Vi hamnade inte i samma seminriegrupper men sedan den dagen har vi hängt ihop. Hon är en extremt snäll och underbar människa som jag har fått möjligheten att lära känna.  Hon är en vän som alltid lyssnar och kommer med goda och smarta råd, ställer alltid upp och hjälper en och hon är alltid glad och positiv. Jag är extremt glad att jag har henne i mitt liv :)


<3

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards