Alla inlägg under januari 2008

Av Camilla - 31 januari 2008 15:57

Ja idag fyller min kära mormor år så grattis till henne:D, sen angående det där beslutet jag sa att jag fattat igår, så känner jag redan att det kanske inte var det bästa, för om jag inte satsar allt så kommer jag aldrig få veta och blir det inte som jag vill så kommer jag att bli ledsen, men det kanske är dags för mig att ta en chans? När det kommer till vissa saker är jag inte så modig och framåt som jag borde, såfort jag får motgång så kan jag lätt ge upp för ett tag.. Så det är nog inte sista gången jag skriver om den här frågan. Nä men nu finns det andra beslut som ska fattas så tills vi hörs igen.


See ya..

Av Camilla - 30 januari 2008 20:50

Ja idag har varit en konstig dag, stannade hemma idag också:S så har blivit mycket viland eoch filmtittande idag och även en del beslutfattande. Jag har äntligen fattat ett beslut som jag tror att jag kan leva med, för det har varit jobbigt innan, att känna att man inte räcker til och alltid bli lite sur och arg när man kämpat i onädan, men inte längre, får hoppas att det är ett bra beslut. Gick iaf inte på träningen idag:S, det var tråkigt me njag tror jag måste hålla mig lite i skinnet och avakta tills jag är helt frisk:D.. Nä nu blir det nog att gå och lägga sig.. :D


See ya:D

Av Camilla - 29 januari 2008 15:57

Tror inte det var så bra idé av mig att träna igår:S nu har det blivit värre, hade massa planer, skulle exempelvis upp på stan, men iställe tblev det att vara hemma och vila. Inte det roligaste direkt:S, sen på kvällen blev det att kolla en hel del Gossip girl. Asså den serien är ju bara för bra:D. 


see ya:D

Av Camilla - 28 januari 2008 14:32

Ja det ordet beskriver verkligen hur jag känner just nu.. Sitter här vid datorn och är genomförkyld och känningar i halsen, men ska snart ge mig av och träffa en kompis på stan och sedan blir det förhoppningsvis träning om jag inte mår sämre. Men förutom för förkylningen så mår jag bra;) .. vet att man inte ska klaga över en simpel förkylning men det är bara så irriterande att man går och blir sjuk hela tiden:S.. men men nu ska jag dra och fixa i ordning mig och packa lite.. See ya

Av Camilla - 26 januari 2008 13:08

Jaa var ju ett tag sen man var här och skrev, men haft annat för mig;).. jaa igår var det derby Kumla-KFUM i innebandy, var riktigt najz att se måste jag säga eftersom Kumla vann:D annars var det en rätt slappa dag, fixade lite hemma, sen iväg och tränade och sedan blev det matchen och hem och chilla lite. Ja idag har också varit en lugn och skön dag, ska snart dra ut och springa en stund, behövs om jag säger så, ingen kondis på mig.. Sen ikväll blir det bio med Malin, Mini och Lena:D.. ska se National Treasure 2.. grymt kul ska det bli.. P återseende:D

Av Camilla - 21 januari 2008 20:42

Ja då var helgen slut och måndagen här igen. Idag gick jag upp vid 9 och åkte sedan iväg, kom åter hem vid 14.30 då satt jag och snackade i telefonen i ca 1 h innan jag gick och kollade lite OC:D, sedan blev det lite käk och sedan iväg och träna i 2 h och nu sitter man här. Så nu är första dagen på veckan avklarad:D, bara 4 dagar kvar till helgen, längtar redan.

Av Camilla - 19 januari 2008 21:45

Jaa eftersom jag redan har en annan blogg så tänkte jag att jag endast kunde använda den, men det tyckte dock inte min vän Malin, hon tycker att jag ska använda båda, vilket jag då får göra:D Ja vad har hänt idag då? Inte mycket måste jag säga, jag gick upp och sedan har jag tagit det lugnt, tagit en kort promenad innan jag åkte till Malin där vi mest höll på med våra datorer;) haha vi är såå sociala;) haha

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards