Alla inlägg under februari 2009

Av Camilla - 28 februari 2009 23:43

jaa då är det snart dags igen för en ny månad, månaden mars:D, hoppas att våren kommer samtidigt med mars. Vill liksom ha vår nu:D..


aja iaf å ligger jag här igen, ska nog gå och sova, är aptrött;P.. Ska upp hyfsat tidigt i morgon och träna:D, sen blire att plugga lite och så kommer mamma och pappa förbi i morrn:D.. tror att söndagen kommer bli rätt bra den med..

men nu ska jag sova och när vi ses igen är det mars... 


see yaaa

Av Camilla - 28 februari 2009 15:33

Vill bara tillägga att jag igår fick namnet på en låt som jag letat efter jätte länge, as bra är den.



enjoy

Av Camilla - 28 februari 2009 15:28

Ja då ligger jag här och tar igenom mig. Hade ju inflyttningsfest igår och jäkla vad kul jag hade :D Vet inte exakt hur många vi var men rätt personer som var där iaf:D... Men idag var det att gå upp 10 städa och sen lämna nyckeln, har även varit hemma hos Kim och ätit pizza:D, sedan titade jag in en snabbis hos Malin där Anette, Hanna, Sebastian, Thomas och Sanne var. Nu ligger ag på min soffa, har faktiskt läsa lite av det som vi ska ha läst til på tisdag. Nu väntar jag på att pappa ska komma och hämta mig, vi ska åka och kolla på när syrran spelar sin sista match, sen blire att umgås med Kim och se melodifestivalen. Tummen upp på den här dagen:D, Nä nu ska jag faktiskt sova en kortis, kan behövas.


see yaa



Av Camilla - 26 februari 2009 14:58

ja en liten förändring har väl hänt:P.. JAg var hos frisören idag och håret blev lite kortare och lite bruanre, bara underhåret dock;P.. sen blev det en tripp till systemet så nu är jag as taggad inför i morgon:D


LÄNGTA


nej nu ska jag städa innan jag ska träna.. 



seee yaaaa


Av Camilla - 25 februari 2009 17:50

jupp det har känts som torsdag hela dagen, kan ha att göra med att jag så gärna vill ha fredag:D Nu sitter jag hemma, kom nyss hem, varit och handlat lite inför festen på fredag:). Har även haft redovisningsseminarium och så har jag varit och bokat en tid på gymmet med instruktör. Ja så har man rätt späckat schema fram till söndag igen då;).. Ikväll blire att se Grey's anatomy med Kim:D, och i morrn ska jag klippa mig:D:D spännade men även lite läskigt:S;P..


aja nu ska jag väl vänta på att kim kommer förbi;P.. 



seee yaaa


Av Camilla - 24 februari 2009 14:16

ja då var det tisdag igen, jag gillar verkligen inte tisdagar, kan ha att göra med att jag ofta har mcket att göra på tisdagar och för att helgen känns så himla avlägsen.


Ska väl uppdatera lite i mitt liv, är hemma i min lägenhet igen, känns bra.. Fast måste säga att det var skönt att vara hemm, blir nog att åka dit snart igen kan jag lova:D.. 


Ja annars händer det inte så mycket i mitt liv, mår i alla fall mycket bättre nu:) Är så glad att jag har förstående vänner som alltid ställer upp, Ni betyder<3. Sen har jag ju en helt underbar familj, älskar er så mycket:) 


Aja, nu ska jag spela klart kingdom herats och sedan bege mig till skolan för att ta en promenad och plugga med Kim innan vi ska ha lektion... 


Ja det var allt nu, vill ara tillägga att jag längtar till fredag, :D


seee yaaa

:)

Av Camilla - 22 februari 2009 22:02

Jag kan helt ärligt säga att jag inte mått bra den senaste tiden. Det har varit mycket och jag har kännt mig rätt slut. Har varit hemma hos mor och far mycket. Jag har haft jätte förstående och underbara vänner som haft lite överseende. Efter en helg med familjen kan jag uppriktigt säga att jag mår bättre och i framtiden är det jag som gäller. Jag ska börja ta hand om mig själv på ett bättre sätt. Det är det enda jag har att skriva nu, för nu ska jag nämligen fortsätta med min mattetenta..


see yaaa

Av Camilla - 20 februari 2009 15:16

Jupp, var länge sen, men ikväll blir det att glo lite supernatrual med Lena och Mini, yes på den. Längtat länge nu:).. Så det ska bli skoj..

Vad har jag haft för mig idag då?;P?

Jo började  dagen med att gå ut på promenad med Kim, sen gick vi hem till henne och pluggade matte, snart klar med den uppgiften nu, ska göra det sista på söndag:).. SÅ i morrn blir det att plugga på uppgiften i att hantera mobbning och konflikter, kul va;P;)..

nää nu ska jag kila


seee yaaa

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards