Alla inlägg under oktober 2009

Av Camilla - 23 oktober 2009 17:41

Länge sen jag skrev igen nu.. Har haft väldigt mycket just nu bara så inte hunnit orkat skriva här.

Men nu ska jag ta helg och bara göra ingenting, från och med i morgon iaf. Ikväll blir det först paarty:).. m¨r väl sådär egentiligen men vill verkligen gå så ska gå ett tag iaf:)..


Måste också bara säga att jag är otroligt stolt över min syster. Hon är en av mina bästa vänner och när det går bra för henne blir jag otroligt glad och stolt:).. Vill bara säga att du verkligen förtjänar detta och att vad som än händer sen så är detta otroligt bra gjort:).. För som en vos man sa till mig, är man bra så behöver man inte säga det utan det visar man och så är det med dig:D.. Proud of you baby siz:D..


Vill också nämna att jag är väldigt glad för att jag har Bill:).. Du är en jäkligt bra vän och otroligt glad att jag har dig:).. :) Kan nämna fler vänner här som jag är otroligt glad över att jag har, ni vet vilka ni är:):D


Anledningen till detta är bara att jag är så tacksam över alla underbara personer jag har runt mig, speciellt när man känner att allt inte är tip top:D Och när jag ändå är inne på det här spåret måste jag nämna min mamma och pappa, älskar er jätte mycket. :D


:):D.. nej nu ska jag masa mig in i duschen och göra mig i ordning för kvällens bravader:)..


see yaaa



Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards