Alla inlägg under mars 2010

Av Camilla - 31 mars 2010 09:07

Nu var det längesen igen jag skrev här, men har inte mycket tid övers nuförtiden. Fullt upp skulle man kunna säga:P.. kan uppdatera lite, haft praktik så det tar mycket tid och ork, men kul är det:).. I helgen så blev det innebandy på fredagen, på lördagen blev det en del pluggande och en del slappande.. Sedan blev det utgång med lite trevligt folk, blev lite mer att dricka än planerat, men men:P.. På söndagen var jag helt död så låg och slappade hela dagen, var välbehövligt:P


Denna vecka har hittills bestått av: plugg, flyttstädning, packning och CSI:P Typ det jag hunnit med. Idag blir det att plugga lite och sedan möte, hämta mamma åka och städa det sista och sedanse sista delen i CSI trilogin..


Men först blir det en stor kopp kaffe och lite frukost:) Kanske inte det roligaste inlägget, men s¨å är det:P


see yaa

Av Camilla - 22 mars 2010 13:40

Ja då var det måndag igen och nu är vi inne i slutet av mars, det går föör fort.. får lite panik..


Vet att det var längesen jag skrev men har varit sjuk så inte haft orken.. Började ju min praktik med att vara sjuk sen gick jag två dagar och sedan blev jag jätte sjuk. Låg i 39-40 graders feber från onsdag-söndag:S.. Så inte nog med att jag missade massa praktiktid jag fick ligga inne hela helgen:S inte alls kul.. Förra veckan gick åt att komma i gång igen. Var helt slut de första dagarna, men nu mår jag riktigt bra, är dock fortfarande väldigt trött.. Sover typ hela tiden:P.. Hjälpte ju inte att jag började 6.30 i morse, slutade iofs väldigt tidigt idag då:D..


Helgen som varit var riktigt sköön, var på sittning i fredags, gick dock hem rätt tidigt, är som sagt rätt trött:P.. I lördags var jag med Malin en stund:D, tog en proemand och såg förhäxad, myys:).. Sedan åkte jag hem på kvällen och bara slappade, i söndags blev det innebandy och en del fixande..


Nej nu ska jag sova lite innan jag ska börja med pluggandet..


seee yaaa

Av Camilla - 8 mars 2010 08:27

Ja alla går vi igenom perioder i live då det är lite jobbigare och lite tuffare.. En dag kan kännas som ett år och en vecka som en evighet.. Man ser inte det roliga och positiva helt enkelt. Kan ju säga att jag är i en sådan period för tillfället, det är bara jäkla motigt just nu, blir ju inte bättre av man blir sjuk hela tiden:S.. Mådde inte alls bra igår feber och hängig, idag är det lite bättre.. Men tyvärr måste jag stanna hemma från praktiken och det är första dagen så det känns sådär, och så missar jag förmodligen mötet ikväll och det suger:S.. Lägg till det på mitt nuvarande humör så är det inte så kul.. Men som med de bra stunderna så vänder detta också tillslut och jag kan en en gång säga ur glad att jag har vissa människor i mitt liv.. Människor som ger så mycket av sig själva fast det själva har det jobbigt, de människorna beundrar jag mest och jag är så tacksam att jag har sådana människor runt mig:).. Och jag hoppas verkligen att ni förstår hur tacksam jag är över att ha er där, att ni orkar lyssna när jag gnäller:P:).. Ni är som sagt guld värda..


Nej men nu ska jag nog inte gnälla mer:P.. Var bara tvungen att skriva av mig lite, så tänkte göra det på min blogg:P, tror inte så många läser den iaf så:P haha..


seee yaaa





Av Camilla - 7 mars 2010 09:56

Då var det redan söndag igen då.. Det går såå foort, hänger inte riktigt med:P.. Men jag har haft en riktigt myysig helg.. I fredag blev det förfest, massa härligt folk, men när det andra drog ut så drog jag och några till BB, men blev inte så långvarig där.. Var nog hemma innan 23, så somnade innan 00 vilket var riktigt sköönt:)..

Igår hade jag en väldigt effektiv dag:), först tvättade jag från 10-13 sen vid 14 var jag och gymmade, sedan drog jag till Kim och vi drog och handlade mat till kvällen. Sedan drog vi till stan och hyrde film.. Vi hade bestämt att hon skulle få bestämma en och jag en.. Hon valde Knwing, helt okej film:):P, gillade dock inte slutet:P.. Jag valde the ugly truth.. Riktigt bra film, det var en film mer i min smak:).. Mycket trevlig kväll:).. Idag blir det också lugnt, ska vika lite tvätt nu sedan får vi se vad som händer, blir nog en lugn dag.. Hoppas att solen visar sig så man kan ta en promenad.. Nej nu ska jag göra ett ryck och fixa klart detta:)..


Btw idag är det min namnsdag :D så grattis till mig:P:D woho


see yaa

Av Camilla - 5 mars 2010 14:22

Jag älskar fredagar:) Då vet man att man har en lång skön helg framför sig:).. Vet inte riktigt vad jag ska skriva:P.. Inget kul som hänt idag direkt;P varit på seminarium 8-12, typ det..


Men kan berätta om min planer för helgen.. Ikväll blir det att dra till G på förfest med lite sköönt folk, sen ska nog folk ut, men blir lugnt för mig denna helgen men vi får se vad som händer..

I morgon blir det att tvätta så det är väl inte jätte kul men nödvändigt, sen ska ajg iväg till gymmet, ska lägga upp ett program med en personlig tränare:).. Ska faktiskt våga mig på att gymma igen, får dock ta det lugnt så jag inte skadar mig igen:P.. Sen blir det en eftermiddag med Kimmen:), ska nog bla baka lite och sedan blir det mat och film:)..

Söndag blir en slappdag:) sen ska jag nog bjuda mamma och pappa på mat och sedan blir det att åka iväg och se när syrran spelar.. Ja där är min helg i korta drag:) jag gillart.. Nu ska jag ta mig en promenad i det fina vädret innan jag ska fixa lite innan jag ska iväg:)


see yaaa

Av Camilla - 3 mars 2010 09:13

Då var det äntligen mars då:) Mars är enligt mig en vårmånad:D.. Så nu är det dags för snön att fösrsvinna:P..  Är väldigt sköönt att solen skiner iaf:).. Funderar tom på att gå ut och ta en proemand, men måste hitta min I-pod sladd först, kan inte gå ut och gå utan den:P haha..


Måste säga att det är sköönt att det redan är onsdag:). Inte långt kvar till helgen:).. Men innan jag pratar om helgen och dagen så måste jag berätta lite vad jag gjort sen i lördags:)..

Lördagen var en riktig segdag:P, blev dock en lunch på stan med pappa, sen hem till föräldrarna där jag käkade lite och sov lite middag:P:).. Sedan bar det hem, fixa i ordning sig och sedan på förfest hos Nettan där Cissi också var:). Var mycket trevligt:) Sedan gjorde vi misstaget att dra ut på krogen.. såå sjukt mycket folk, man kunde knappt röra sig, så jag blev inte så långvarig:S..

Söndag: Ja denna dag var nästan ännu segare än lördagen, fick dck för mig att jag skulle ut och gå, så jag promenerade till stan, tom förbi stan;P Där hämtade mamma och pappa upp mig så åkte vi och kollade när syrran spelade match:).. Sen blev det hem till dom för lite mat och OS:) SÅg femmilen, lite trist att Helnner inte tog medalj, men det fixade ju Olsson istället:)

Måndag: Mådde inte alls bra idag, hade varit hängig sen i fredags men idag var jag helt slut så gjorde inte mycket vettigt alls..

Tisag: Mådde mycket bättre idag:), sov dock bara 3 timmar denna natt, men drog mig upp 5.30 ändå ch dg mig till skolan där vi hade ett 4 timmar långt seminarium, sen blev det att luncha med Kimmen och sedan föreläsning i 2 timmar. Sedan hem, vila i ca 2 timmar sedan drg jag i gång och storstädade, diskade, plockade, dammade, dammsög.. Tog ca 3 timmar:/.. Men nu ser det faktiskt riktigt bra ut här:).. Nöjd:D..Kvällen avslutades i soffan framför tvn med Dating in the dark, desperate housewives och Cougar town. Måste säga att jag tycker att Cougar town var riktigt bra:)..


Ja det är vad jag haft för mig;P.. Idag blir det att leta lite till efter i-poden, sedan blir det att dra sig ner till skolan för att plugga lite och ikväll är det möte och Grey's anatomy:).. Längtar redan till helgen, men denna helg ska vara jäkligt lugn.. !


see yaaa


"Ibland sårar man folk fast man inte menar det, jag är ledsen om jag har sårat dig"

Ovido - Quiz & Flashcards