Alla inlägg under september 2009

Av Camilla - 30 september 2009 10:17

God morgon folket:)

Idag måste jag medge att jag är lite seg, kunde inte sova igår.. kan bero på att min kropp var helt uppe i varv efter träningen.. Var väldigt sköönt att få lira igen:).. Men annars är det bra:), skulle dock sovit längre om det inte var så att jag var tvungen att gå upp för att tvätta:P.. det ör lite vuxenpoäng, att tvätta på sin lediga dag.. Men sen blir det att luncha med far min:) myys på det:D.. Sedan ska ajg nog försöka dra mig ut i det fina vädret på en promenad.. Ikväll blir det sedan att se käka och se film med Kim och självklart blir det att e Grey's anatomy.. Har ju säsongpremiär idag, snacka om att jag längtat:).. Är en sjukt bra serie, och det slutade ju så extremt spännande;P..

neej nu ska jag nog plocka lite eller se Björn Gustavsson ett livsverk innan jag ska ut och hämta tvätten:)..


see yaaa



Av Camilla - 29 september 2009 18:06

Ligger just nu och myser i soffan och ser skönhete och odjuret, en riktig mysfilm:P.. Ligger och laddar inför kvällens innebandyträning, min andra på över ett år.. Men det var riktigt kul förra gången, är dock riktigt otränad just nu, orkar ingenting;P, men om man inte tränar så blir den ju inte bättre:P..

Idag har varit en riktig mysdag.. Vaknade vid 9 och låg sedan och kollade på film, innan jag plockade i lägenheten, sedan åkte jag och hämtade mamma, vi handlade lite och sedan bjöd jag henne på mat, väldigt trevlig dag:):D..

Nej nu ska jag nog göra i ordning en kopp kaffe så att jag vaknar:)..


see yaaa

Av Camilla - 28 september 2009 21:10

Idag har varit en rätt soft dag, började dock med 3 timmar på uni, borde bara varit 1.. Men vi hade lite problem att få tag på vår kontaktperson, men men löste sig tillslut.. Ska dit på torsdag.. Så nu har jag ingen skola på två hela dagar, hur sköönt som helst..


Idag har också varit en mysig dag, började som sagt på uni, sen blev det hem och sova lite:), sen kom Malin förbi och vi tog en promenad i det häliga höstvädret innan vi gick hem till henne drack te och såg film:D.. myys på det.. Nu har jag precis sett idol, ska nog hoppa in i duschen och sedan se lite film och bara mysa:)


Bra dag:D:D


see yaaa

Av Camilla - 27 september 2009 17:22

Måste bara säga att jag hade sjukt kul igår, :):D.. lätt värt det.. Men sen mår man ju som man mår idag, inte mycket att göra åt det... Den här dagen har i stort spenderats i soffan framför tvn.. Tänkte faktiskt mysa ner mig i soffan och somna till någon mysig film:)..


see yaaa

Av Camilla - 26 september 2009 13:36

Var längesen jag skrev här nu, men har haft sjukt mycket att göra den sista tiden. Mycket har varit skoj, medan andra saker har varit mindre roliga.. Kan bara säga att veckan som gått har varit en av de värsta på länge:/... Då är inte gårdagen inräknade. Den dagen började med att jag skrev tenta, gick väl okej, får väl se om några veckor hur det gick:).. Sedan blev det hem och sova lite;).. sedan på kvällen blev det att laga middag och umgås med kim:).. Skulle gått på bio, men vi beslöt oss för att se filmen som gick på femman, red eye.. Helt okej.. Mycket trevlig kväll förutom att jag fick jordens huvudvärk..


Idag tog jag först en lång sovmorgon och sedan blev det en musig frukost medan jag såg idol med syrran:D.. Nu ska ajg snart börja fica för att åka hem till Kim och göra mig i ordning. För ikväll blir det party:D ska bli såå sjukt kuul...


Ja där kom ett litet inlägg iaf..


see yaaa

Av Camilla - 9 september 2009 09:35

God morgon.. Idag är en riktig segdag, ville inte alls gå upp i morse.. så mycket man borde göra idag:S, plugga, pyssla inför duggan, städa, boka tvättid, sedan ska man iväg ikväll igen.. Så man har ju att göra iaf, men helst skulle jag bara ligga oh se på tv, men det kan jag ju glömma;).. ska väl ta och läsa det jag ska ha läst till i morgon så har jag ju de gjort sen..


seee yaa

Av Camilla - 8 september 2009 22:11

Ja då var jag här igen, var ju ett tag sig i och för sig.. Och tydligen har dom ändrat om lite, så nu har jag ändrat min blogg lite, gillar den:).. Aja, tänkte att det var på tiden att skriva av sig lite.. Är super trött verkligen, har fullt upp just nu.. Det är både kul och jobbigt, känner mig lite sliten just nu.. Tur att jag har underbara vänner:) Dom bästa faktiskt:) Nej nu kommer jag inte på mer att skriva, duktigt gjort men men;P.. ska försöka att skriva igen snart:).. men ska sova nu är helt slut..

seee yaaa

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards