Alla inlägg under november 2009

Av Camilla - 30 november 2009 21:21

Har suttit och läst igenom lite gamla inlägg som jag skrev för nästa exakt ett år sen. Kan säga att nästan varje inlägg pklagade jag på hur trött jag var:P.. Förstår inte hur man kan vara så trött, skyller dock på vädret, inte det roligaste.. Trotsa det fick mamma med mig ut på en promenad idag:) Var väldigt skönt när man väl kommit ut:) Så nu är jag ganska seg, blir nog att kolla lite film och mys med en kopp te:) Inte fy skam :)


see yaaa

Av Camilla - 30 november 2009 14:14

Har varit lite seg att skriva den här månaden, inte riktigt haft lusten.. Men nu fick jag ett infall att börja skriva lite:).. Har väl egentiligen inget vettigt att berätta men men:P..


Kan ju bara säga att jag är väldigt glad att det är sista november idag.. Gillar inte alls den här månaden:S.. Men tiden har gått relativt fort ändå:).. Nu är det bara 3 veckor kvar tills det blir lite julledigt, ska bli så skönt. Blir iofs att plugga mycket innan för att få denna julledighet, men det kan det vara värt:P..


Har en riktig törtterdag idag, och det enda jag gjort är att jag har varit i skolan från 9-12.. Blir nog gå att mysa ner sig i soffan och sätta på en mysig film att somna till:)..


Här kommer två sjukt bra låtar.. Två av mina favoriter för tillfället:)



seee yaaa



Av Camilla - 23 november 2009 20:22

Kyss  


Siiter och leker lite med bloggen.. .










Av Camilla - 23 november 2009 20:04

Var en evighet sen jag skrev i bloggen och ändå är det fortfarande november:P.. Snacka om seeg månad.. Aja,


Är väldigt trött idag, har nog inte återhämtat mig än.. Haft en väldigt kul helg:D,Tack Netta och alla andra:P


Vet egentiligen inte vad jag ska skriva riktigt.. Kan ju berätta att jag ska på bio i morgon med bästatse:).. Ska se New moon, är inte lika pepp som jag var förra veckan med tanke på att jag och Kim satt och analyserade sönder filmen/boken:P haha.. Aja ska bli myys att gå på bio en tisdag, få lite helgkänsla.. Men innan det så blir det en massa plugg, har en hel del att göra i veckan..


Nej nu ska ajg nog göra en kopp te åt mig och se lite film:)..


see yaaa


Av Camilla - 2 november 2009 18:20

Sitter just nu och kollar på en musikvideo som är en dansfight mellan Johan Travolta och Michael Jackson och visst jag tycker att John travolta rör sig grymt bram äslakar han i grease och staying alive men när det gäller både dans och sång så har han ingen chans mot Michael Jackson. Man kan säga mycket om honom men sjunga och dans kan han. Han rör sig och sjunger som ingen annan och så är hans texter grymt bra.. Så om jag måste välja så är det Michael Jackson före John Travolta när det gäller dans och sång:D.



see yaa

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards