Alla inlägg under april 2008

Av Camilla - 30 april 2008 14:08

ja hittills idag har jag inte gjort ett skvatt sitter fortfarande i pyjamas;) . men tänkte ta på mig kläder och gå ut en stund innan Malin ringer och vi ska åka och handla och fixa för ikväll:) det ska bli himla kul, snackade även med en gammal kurrskamrat idag och kan säga att jag blev väldigt orolig, känns som jag redan nu an boka in omtentamen:S:S usch på det, men men ska försöka tänka positivt, måste dra nu om jag ska hinna med allt..


seee yaaa 

Av Camilla - 29 april 2008 23:38

Jupp, skrev min allra första riktiga salstenta idag, satt från 8-ca12, sedan bar det iväg till bibblan och låna ca 30 böcker haha;) .sen skjutsade jag Malin till coop köte mat åkte hem, slappade lite granna fick ett samtal från Italien från Totti, inte riktiga Totti dock;), blev hur glad som helst, var evigheter sen, får även träffa henne snart yes yes:). Sen lång rask promenad med mamma, behlvdes och nu sitter jag här och funderar hur jag ska lägga upp morgondagen, vet att det blir Malin och Lena på kvällen, vet dock inte vad jag ska göra med min lediga tid på dagen.. haha jösses..


see yaaa 

Av Camilla - 28 april 2008 15:08

jaa det var länge sen jag skrev här, men anledningen är att jag ägnat större delen av min fritid till att plugga, har min första salstenta i morgon, så det har blivit mycket pluggande, tänkte ta en liten paus nu och sen plugga det sista, kanske tar en timma sen är jag klar, känns som jag ska testa och inte plugga in på småtimmarna utan vara klar vid 17 eller nåt, skulle vara skönt.. såå önska mig lycka till för i morgon, lär behövas BIG TIME


see yaaa 

Av Camilla - 21 april 2008 23:25

ja detta är min trevliga dag. Gick upp vid 8, åkte sedan in till skolan och satte mig att plugga där. När jag kom hem sen såg jag lite gilmore girls, sedan satt jag och sola en kortis innan jag gick på en långpromenad med Malin och kvällen har jag sedan tillbringat med att se Oceans 13. Jag måste säga att den var super bra, lugnt den bästa av Oceans filmerna.

Av Camilla - 20 april 2008 15:03

nej fy, vad jag tycker det är trist att plugga just nu, har läst ca 12 sidor och har hälften kvar, okej det låter inte så mycket, men texten är ju heltråkig och då är det mycket. Men ska göra mitt yttersta att hinna klart innan 17, för då kommer syrran hem och dum som jag är så sa jag nåt om att jag skulle med ut och springa, haha vi får se hur det går, först tänker jag lägga all fokus på att läsa, så mors..


see yaaa 

Av Camilla - 19 april 2008 12:17

Jupp idag är en helt pluggledig dag, otoligt skönt måste jag säga.. Så fram till nu har jag gjort nada.. rätt skönt det med. Nu ska jag snart ta med Malin ut på en promenad, sen blir det att se lite talang sen får vi se vad som händer och fötter, men rätt skönt är det iaf:D:D


see yaa 

Av Camilla - 18 april 2008 23:48

Jupp ikväll blev det grillat på menuyn, grillad fläskkotlett och grillad kyckling med månpotatis och kantarellsås, gudomligt gott, sen blev det lite så ska det låte. Vid 21 kom Malin förbi och vi gick ut på en dryg timmes promenad, smarta som vi är gick vi ut på landet där det var kolsvart och hade inga västar;) .. nu har jag nyss avslutat ett 1 timme långt telefonsamtal med min 08a, och är nu så trött att ögonlocken faller ihop. Ska nog kila och duscha först, sen i morrn har jag gett mig själv pluggfri dag:D så i morrn blir det att umgås med Malin och se Talang 2008 och spela lite KH2:D yes yes


see yaa:D  

Av Camilla - 18 april 2008 18:32

Nu känns det så i alla fall, men vad har jag då gjort idag då?

Vaknade klockan 8 i morse, tog ilen och skjutsade memma till jobbet vid 9.30 sedan åkte jag till universitete där jag satt och läste från 10-ca 14. Efter det åkte jag hem och sen dess har jag bara slappat, ska snart äta grilla med mamma och pappa och se lite talang ikväll, ska bli mysigt. Är väldigt trött just nu:D

seee yaaa 

Ovido - Quiz & Flashcards