Alla inlägg den 3 april 2008

Av Camilla - 3 april 2008 19:12

haha ja det blev inte så mycket plugg, men vet inte riktigt vad jag ska plugga, vi ska analysera några övningsuppgifter i morogn, men han sa aldrig att vi skulle läsa igenom dem, :O, har i alla fall läst en fjärdedel av alla, tänkte även hinna med att skriva rent mina anteckningar. Har i alla fall tagit en lång skön promenad, nu ska jag snart gå och äta, men tänkte låta er nuta av ännu en Harry Potter video, varken den här eller den förra har jag gjort själv men jag hittade dem på youtube, tycker dem är väldigt bra gjorda, vill ni ha historian om dem får ni gå in på youtube och läsa, brukar stå bredvid.




seee yaaa 

Av Camilla - 3 april 2008 11:48

Tror detta är första gången jag skriver i bloggen den här månaden. Ja det går så fort, shit pommes frites. Idag har jag varit på daigset där jag parktiserade/vikarierade i höstas. Var jätte kul att se barnen och fröknarna igen efter ca 6 veckor. Passade på idag när jag var lite ledig, ska snart sätta mig och läsa lite till i morgon, första gången jag har lektion på en fredag i år, lite segt men vad gör man.


Tänkte även länka till en schysst video med Harry Potter. Handlar om hur Harry ser Snapes minnen, så det är en video om Snape, HArry, James och Lily. Jag tycker att den var grymt bra gjord, enjoy



seee yaaa

Ovido - Quiz & Flashcards