Alla inlägg under september 2010

Av Camilla - 23 september 2010 14:28

Har faktiskt varit duktiga och pluggat en hel del idag:D.. känns bra måste jag säga, ska bara läsa lite till nu sen blir det att städa inför morgondagen också:).. Är väldigt taggad inför morgondagen, kanske lite för taggad :P haha..

aja nu ska jag vila lite innan det blir att ta tag i allt igen :P..


see yaaa

Av Camilla - 23 september 2010 08:59

Oj oj vad trött jag är idag vilket är rätt konstigt då jag iaf sovit 8 timmar :P haha, kanske sover för mkt:P.. Men men så är man iaf väldigt trött, så funderar på att hoppa in i duschen nu och dricka lite kaffe så kanske jag piggnar till, sedan blir det ju att plugga och städa idag, weei vad roligt :P..


Vill ha fredag idag! :P


see yaaa

Av Camilla - 22 september 2010 21:55

Oj vad hag saknar att spela innebandy ibland, helt sjuklt.. Är verkligen inte i form för det just ändå men jösses vad jag vill spela ibland, gör ju inte saken bättre när man går och kollar när syrran spelar.. Nej jag vill verkligen börja spela igen, så nu är det dags att lägga latskorna på hyllan och börja träna på allvar igen :).. skulle vara så kul att få spela igen:)..


Nej nu ska jag nog lägga mig och sova så man orkar upp i morgon och plugga och även städa lägenheten:S, kul dag :P


see yaaa

Av Camilla - 22 september 2010 19:33

Kunde ju ha varit lite ffektivare idag när det gäller pluggandet kan jag ju säga, men tar igen det i morgon, då blir det effektivt pluggande och så blir det att städa inför fredagen också, så att man kan ta in folk i lägenheten :P..



Nu på eftermiddagen gav sig Kim och jag ut på en höstpromenad i skogen.. så där lagom kallt var det, och nu blir det varma mackor, te och idolmys, alltså en väldigt bra onsdagskväll!


see yaaa

Av Camilla - 22 september 2010 12:30

HAr nog lite bloggtorka just nu, kommer inte på vad jag skriva eller vad jag ska ha flr rubrik men ´ändp ska jag skriva ett inlägg :P.. Men just nu händer det ju inte så mycket spännande just nu .. Sitter för närvarande nere på skolan och häckar, väntar just nu på att få gå hem och äte.. sen blir det nog att plugga lite så man får det överstökat, funderar även på om man ska ta sig en promenad nu när det ör bra väder, har dock inga bra promenadskor:S.. så får se hur det blir med den saken..


Ikväll är det iaf idól igen, ä´r lite mysigt att kolla på det faktiskt, ska nog tvinga Kimmen att se på det också:P.. Nej nu ska jag nog vara lite social :P


seee yaaa

Av Camilla - 21 september 2010 22:01

Denna låt har jag hört/sjungit under i stort sett hela nollningen. Väldigt populär låt bland våra faddrar och nollor:P.. Men inann nollningen hade jag knappt hört den här låten och nu verkar den dyka upp överallt bland annat på krogarna. Så i lördags så var jag på fest hos en kompis där det inte var med någon från nollningen så kan ju säga att jag blev rätt förvånad av att höra låten och att det dessutom satt några killar i ett hörn och sjöng den:P.. haha, de var dock inte alls lika bra som oss men men:P:P haha.. Låten var även med i dagens avsnitt av idol:P haha.. rätt meningslös grej men var tvungen att nämna den i min ganska meningslösa blogg :P


see yaa

Av Camilla - 21 september 2010 15:37

Nu har saker och ring lugnat ner sig lite granna så nu tänkte jag återuppta mitt bloggande igen.

Tycker verkligen att veckorna flyger förbi, nu är vi inne i mitten av september, snart står oktober och knackar på dörren.. Hösten är verkligen här, själv gillar jag hösten, tycker att den är riktigt mysig, men längtar inte alls till vintern:S, speciellt inte om det blir en lika lång och kall vinter som förra vintern:S.. 



see yaaa

Av Camilla - 12 september 2010 16:34

Ja under tre veckor nu så har större delen av min tid gått åt till studierna eller till nollningen så har inte hunnit varit här så mycket men nu är jag tillbaka igen och kan bara säga att detta har varit tre sjukt roliga veckor:D..


Trots att det tar mycket tid och kraft så är det lätt värt det, man träffar så sjukt mycket trevligt folk så kan ärligt säga att jag kommer att sakna det, känns sjukt sorgligt att detta är sista året man är med om detta:S.. Har gjort detta i tre år nu:S Har 3 olika faddertrljor som bevis på det:P.. så just nu känns det väldigt ledsamt:S..


Vet inte riktigt vad jag ska srkiva, kanske orkar sätta mig ner och göra ett längre inlägg om dessa tre veckor men är inte på topp idag:P..


Igår var man på It's SÅ och det var så sjukt kul :P.. Nu blir det att plugga lite sedan åka hem till mamma och pappa en stund för att sedan åka till uni och kolla film hoppas få träffa lite trevligt folk:)


seee  yaaa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards