Alla inlägg under juni 2010

Av Camilla - 27 juni 2010 11:31

Med tanke på att jag inte har något jobb men att de flesta andra har det så känns sommaren väldigt lång.. Visst jag har ju en del plugg att göra men är inte samma sak, är skoltrött så skulle gärna jobba men inte plugga.. Sen har man ju inte så mycket extra cash heller så det man kan göra är att gå hemma:P.. Sen har jag och Kim sett klart på säsong 2 av supernatrual så kan inte fortsätta se det heller förrän vi få säsong 3.. Okej jag är lite negativ idag:S.. Alla har vi sådana dagar:P.. Men aja, ska nog ta och se raise your voice:D:D


Igår blev det en slappadag, såg som sagt klart säsong 2 av supernatrual:) och nu vill man ju se fortsättningen:)..


seee yaa

Av Camilla - 26 juni 2010 12:15

Midsommarafton var väldigt trevligt, grillning med trevligt folk:).. Blev även en del tp-spelande, så tack alla för en toppen kväll:D


Idag har jag inte gjort myket alls, en riktig latdag:), sköönt, nu blir det att bege sig till Kim för att äta lite rester och se lite supernatrual:D:D


see yaaa

Av Camilla - 25 juni 2010 11:26

Midsommarafton:D.. Älskar midsommarafton, men självklart så är det mulet idag:P, men det hör väl liksom till:P.. Idag blir det iväg och grilla med lite skönt folk och dricka lite drinkar, jag och Kim har testat vodkamelon, men vi var ute lite i sista minuten så vi har gjort en egen variant:P.. haha.. Men ska bli kul att testa... Sen får jag ju träffa världens bästa totti igen:D saknat henne massor:D:D.. Så nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig:S:S.. Slänger nog bara på mig nåt:P.. Nej nu ska jag snart börja fixa mat och sedan blir det lite jordgubbar:D:D mumma


see yaaa

Av Camilla - 24 juni 2010 23:21

Denna dag har varit en riktig tråkdag, har dock lyckats bli klar med min uppgift nu så det känns riktigt bra.. Ja jag har väl inte så mycket mer att skriva, ska gå och sova nu, för i morgon är det midsommarafton:D.. ska bli myys, hoppas att det blir fint väder i morgon, fick ju snö på julafton kan man kanske få sol på midsommarafton då:):D


see yaaa

Av Camilla - 24 juni 2010 15:51

Blev lite inspererad när min kompis ändrade sin dsign på sin blogg så därför ville jag också ändra min design:D

Av Camilla - 24 juni 2010 10:21

Nu har jag varit dålig på att uppdatera, men gjort så mycket annat  så bloggen har lagts undan ett tag.. Tänkte iaf berätta lite om veckan som gått hittills..

Måndag: Blev en skön promenad och en del slappande:P, syrran och jag lagade raggmunk och fläsk, var väldigt gott:).. Måste bara berätta att syrran nyss kommit hem från egyoten och jag fick en liten vit ljusstake med lampskärm och en vit kamel under, jätte fin:D:D Blev väldigt glad:).. Tillbaka till måndagen igen, efter lunchen drog jag till Kim och det blev ett antal timmar av Supernatrual:) Gillar verkligen den serien, skadar ju inte att pojkarna i sereien är sjukt heta:)..

Tisag: Även denna dag startades med en promenad, sedan blev det typ att börja med maten på en gång:P, jag och syrran skjulle nämligen göra piroger och det tog sin tid, men blev mycket gott:), till och med godare än köpe:).. Sen blev det att åka och kolla lägenhet och därefter direkt till Marie, vi skulle ha pluggat men blev inte så, satt och snacka massa skit och spela lite wii sports istället:) mycket roligare:P.. På kvällen chockade jag mig själv och gick ut och sprang en runda i spåret, kan ju säga att jag har sjukt dålig kondis, men var skönt efteråt:D

Onsdag: Morgonpromenad, sedan bar det iväg ut till igenstans med Kim och kollade på en hund.... Sen iväg och käka lite på subway innan jag åkte iväg till Malin och umgicks med henne:).. Vi kollade på lite saker vi gjorde när vi gick i högstadiet, haha riktigt kul:D.. Sen drog jag iväg och handlade med Kim inför fredagen, sedan tillbaka till malin och Vea igen för att se lite Supernatrual:D..

Torsdag(Idag): Hittills har jag hunnit vara ute på en promenad, och nu ska jag snart börja plugga, har en uppgift som ska vara klar idag så kanske dags att sätta i gång:)

seee yaa


bjuder på ett klipp med Dean från Superatrual:D..


http://www.youtube.com/watch?v=HsyMtYoSkC0

Av Camilla - 18 juni 2010 12:55

Ja då har vi kommit till veckans bästa dag, FREDAG;D woho:D.. Iofs så gillar jag de flesta dagar nu eftersom jag är "ledig", borde egentiligen plugga, men ska sätta i gång med det på allvar på måndag:)..

Igår blev det en promenad och sedan min lyxfrukost:D, sen blev det en del solande, läsande och så lagade jag lite mat, därefter bar det in till stan för att fixa pass, så nu är nästan allt klart inför den stundande parisresan:D ska bli sjukt kul:D.. Sen drog vi hem till Kim, käkade lax, rotsaker i ugn och fetaoströra, mycket gott med jordgubbar till efterätt och så såg vi på Supernatrual, såg väl från 17-22 så blev några avsnitt:P haha..


Känner verkligen att jag börjat komma in i det där med att ut och gå igen, hade tänkt strunta i promenaden i dag eftersom vädret är så ostabilt, men ville verkligen ut så blev en promenad ändå:), väldigt skönt och jag lyckades undslippa regnet:).. Nu blir det nog att försöka plugga lite, ikväll blir det taco- och spelmys hos Hanna, med henne, Kim, Malin och Elin, blir nog supermysigt:D..


aja see yaa:D


Av Camilla - 17 juni 2010 00:02

Började dagen bra genom att ta en långpromenad och sedan äta en mycket god frukost, sedan bar det neråt.. inte gjort mycket vettigt resten av dagen, har iofs varit rätt skönt.. har varit så sjukt trött, så blev en tupplur på 1 ½ timma:P haha, väldigt skönt dock, sedan bar det av hem till Malin och Vea och deras  8 katter, egentiligen har de bara 2, men eftersom de är jourhem så har de några fler emellanåt.. väldigt söta katter måste jag säga:)..


Nej nu blir det att sova, ska föröska orka upp på promenad i morrn igen:)


seee yaa

Ovido - Quiz & Flashcards