Direktlänk till inlägg 30 april 2010

fredag den 30 april VALBOORG!!

Av Camilla - 30 april 2010 07:20

God morgon bloggen:)

Idag är jag uppe med tuppen..


Inte haft så mycket tid/ork till att blogga på sistone, haft väldigt mycket med skolan, suttit i stort sett hela dagar från onsdag till onsdag och pluggat och när jag inte pluggat har det varit massa annat.. I går var första lediga dagen på jag vet inte hur länge. Men då var jag tvungen att städa en del. Har iaf packat upp allt nu:P haha jag vet att jag är lite seg:P.. Blev även en tripp till mor och far igår.. Lagade lite lasange till dom:) och så blev det en del grey's anatomy tittande med syrran, det var myys:)


Idag är det ju valborg, jag älskar valborg. Då är verkligen våren här:) Tycker det är väldigt mysigt:) Ikväll blir det att käka med lite härligt folk och sedan blir det nog lite brännboll på det:) ska bli riktigt kul:).. Men först ska ajg en tripp till min VFU, har en dag att ta igen eftersom jag var sjuk så mycket i början..


Sååå see yaa:) ska försöka att skriva lite oftare:P..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 11 maj 2014 12:19

Jag har gått igenom en del jobbiga saker på sistone. Min tanke är att skriva om det här senare för att få det ur mig, men idag blir det inte. Idag blir det ett gäng bra låtar helt enkelt. Älskar musik!!     Älskar den här låten, dels för at...

Av Camilla - 30 mars 2014 11:37

Igår var ju en helt fantastisk dag, solen sken och det var riktigt varmt :). Jag är helt lyrisk. Det blev en härlig promenad i solen och sedan satte jag mig på verandan och fortsatte att läsa i min bok. Dagen fortsatte med att gå och äta med min unde...

Av Camilla - 18 mars 2014 23:37

Ja det blev väl lite drygt 30 minuters läsning. Jag har nu fortsatt att läsa ur boken 50 nyanser av honom. Tänkte att jag skulle berätta vad jag tyckte om den sen :) Hört en hel del om den.     ...

Av Camilla - 18 mars 2014 20:03

Idag är jag trött och vill bara sova. Funderar ppå att ta och läsa lite, har så måga böcker som jag vill läsa. De böcker som väntar på att läsas är :   Femtio nyanser av Honom Femtio nyanser av Mörker Femtio nyanser av HonomHobbiten The fal...

Av Camilla - 18 mars 2014 15:34

Sommar! Jag vill kunna bada, sola, grilla, vara ute vid 22 och det fortfarande är ljust. Slippa ha på sig så mycket kläder. Ja jag längtar verkligen efter sommar :D :D ...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards